بهرام رادان اینگونه راوی کودکی ناصر حجازی شد
کد خبر: ۴۳۷
تاریخ انتشار: 2015 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
زمانی که برادرم به ایران آمده بود , به اتفاق ایشان در دوران بیماری ناصر حجازی به بیمارستان کسری رفتیم . آن جا با دیدن جمعیت نگران و مشاهده بنر بزرگی که مردم به جهت کسب سلامتی ایشان نصب کرده بودند , بیشتر از قبل به بزرگی و محبوبیت ناصر حجازی پی بردم .»
بهرام رادان هنرپیشه سرشناس ایران با حضور در استودیوی شخصی رضا یزدانی بخشی از زندگی ناصر حجازی را روایت کرد.

کار ساخت مستند ناصر حجازی همچنان ادامه دارد و هر بار ستاره ای از ستارگان سرشناس سینمای ایران در بخشی از مستند  گلر فقید آبی ها ، قصه را روایت می کند. این بار نوبت بهرام رادان بود تا بخش کودکی زندگی ناصرخان را روایت کند. او با حضور در استودیوی شخصی رضا یزدانی که محل ساخت این مستند است ، ماجرای کودکی تا شروع فوتبال حجازی را روایت کرد.

این برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر درباره شناختش از حجازی گفت:« زمانی که برادرم به ایران آمده بود , به اتفاق ایشان در دوران بیماری ناصر حجازی به بیمارستان کسری رفتیم . آن جا با دیدن جمعیت نگران و مشاهده بنر بزرگی که مردم به جهت کسب سلامتی ایشان نصب کرده بودند , بیشتر از قبل به بزرگی و محبوبیت ناصر حجازی پی بردم .»

رادان انگیزه حضور افتخاری اش در فیلم مستند مربوط به ناصر حجازی را اینچنین عنوان کرد:« ناصر حجازی خودش انگیزه است . متاسفانه به رغم دوستی با آتیلا , فرصت دیدار از نزدیک با حجازی را نداشتم اما همواره از دوستدارانش بودم.»

منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار