این هم فیس‌بوک بدون گناه مسیحیان
کد خبر: ۴۳۰۳
تاریخ انتشار: 2015 July 09    -    ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
گروهی از مسیحیان پروتستان مشهور به Evangelical ها یا مسیحیان انجیلی شبکه اجتماعی جدیدی راه اندازی کرده و آن را فیس بوک فارغ از گناه نامیده اند.

این گروه مذهبی که برزیلی هستند، می گویند در شبکه اجتماعی آن ها به جای لایک کردن شما بر روی عبارت آمین کلیک می کنید.

طراحان این شبکه می گویند فیس بوک مملو از تصاویر گناه آلود، فساد و روابط غیراخلاقی و مطالب نامناسب است، اما در شبکه اجتماعی Facegloria فقط مطالب پاک و اخلاقی منتشر خواهد شد. افراد موسس این شبکه عمدتاً در دفتر شهردار سائوپولو به نام Ferraz de Vasconcelos کار کرده اند.

موسسان این شبکه اجتماعی اظهار امیدواری کرده اند به تذهیب اخلاقی و معنوی کاربران خود کمک کنند. از جمله اقداماتی که در این شبکه اجتماعی ممنوع شده فحاشی است و لذا استفاده از 600 لغت در Facegloria ممنوع شده است. علاوه بر این اقدامات  رفتارهای خشونت بار، غیراخلاقی و هرزه نگارانه در Facegloria غیرممکن خواهد بود.

برای بررسی محتوای این سایت و مقابله با محتوای غیراخلاقی 20 پلیس اخلاقی نیز در نظر گرفته شده اند. مسیحیان انجیلی از نظر سیاسی و اجتماعی در برزیل پایگاه قدرتمندی دارند و 22 درصد ازجمعیت برزیل معادل 42 میلیون نفر را به خود اختصاص داده اند.

مسیحیت انجیلی شاخه‌ای از پروتستانتیسم با گستردگی جهانی است که دارای چهار اعتقاد اصلی است: لزوم ایمان آوردن شخصی (تولد دوباره)، اعتقاد بالا به سندیت کتاب مقدس، اعتقاد گسترده به نجات و آمرزش نهایی توسط عیسی و تلاش گسترده برای آموزش و گسترش انجیل.

سی‌نت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار