زندگی لندنی‌ها روی قایق!
کد خبر: ۴۲۸۰
تاریخ انتشار: 2015 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
افزایش سرسام آور هزینه های مسکن در پایتخت انگلیس، لندنی ها را واداشته است تا به دنبال اسکان ارزان تر بر روی قایق های شناور بر روی رودخانه باشند.
 کرایه خانه ها در لندن به گونه ای سرسام آور افزایش یافته تا جایی که هر فرد باید تقریبا نیمی از میانگین حقوق و دستمزد ماهانه خود را بابت کرایه خانه بدهد. بنابراین بسیاری از ساکنان لندن به این فکر افتاده اند برای صرفه جویی در هزینه های مسکن،‌ با صرف هزینه ای کمتر یک قایق کوچک بخرند و در قایق سکونت کنند.

یکی از ساکنان لندن می گوید من کسانی را دیده ام که صاحبخانه تنها دو هفته به انها مهلت داده بود تا آپارتمان را تخلیه کنند و آنها مجبور شده اند تا با صرف هزینه تنها چهارده هزار یورو یک قایق بخرند و زندگانی خود را به این قایق منتقل کنند.

وی می افزاید این روزها صحنه خرابی موتور این قایق ها ،‌ سرگردانی در یک کانال آبی شلوغ یا مشکلات در سرمای زمستان به داستانی همیشگی برای مردم لندن تبدیل شده است.از سوی دیگر هزینه های نگهداری و تعمیر این قایقها گاهی آنقدر به سرعت بالا می رود که قایق داران شناورهای خود را سیاه چاله هایی توصیف می کنند که پول های آنها را می بلعند.یکی از کارشناسان اجتماعی انگلیس اعلام کرد چه بخواهیم چه نخواهیم واقعیات اجتماعی - سیاسی کشور موجب شده است کانال ها و آبراهه ها در لندن به مکانی برای سکونت بسیاری از خانوارهای انگلیسی تبدیل شود و مقامات به جای مقابله با این پدیده و آواره کردن این افراد باید این نوع زندگانی را به عنوان سبکی در زندگی امروزی بپذیرند.
خبرگزاری دانشجو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار