انتشار تصاویر جاسوسی Mercedes-AMG GT3
کد خبر: ۴۲۷۲
تاریخ انتشار: 2015 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
مرسدس در حال کار بر روی یک نسخه قدرتمند تر از AMG GT است که تصاویر جاسوسی منتشر شده نیز گواه این موضوع است.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-2
در تصاویر به خوبی مشخص است که یک خودرو جاده ای در انتظار طرفداران مرسدس خواهد بود که بر مبنای طراحی و پلتفرم AMG GT GT3 مسابقه ای بنا شده است که البته شاید آنرا تحت برند AMG GT Black Series مشاهده کنیم.
البته مرسدس معمولا عادت ندارد تا یک محصول سری بلک را تا پایان سیکل یک محصول معرفی کنید و علاوه بر این ما می‌دانیم که مرسدسد علاقه فراوانی برای ارائه یک خودرو اسپرت جدید جاده ای دارد.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-5
به هر حال فارغ از نام گذاری این خودرو، محصول جدید مرسدس رقیب قدرتمندی برای Porsche 911 GT3 خواهد بود که در زمان عرضه مدت زمانی از فروش برند GT3 نیز گذشته است تا فروش آن نیز تحت تاثیر قرار نگیرد.
به هر حال این مدل یک نسخه سریع تر از AMG GT است که با طراحی آئرودینامیک تهاجمی‌تر دارای اسپیلترهای بزرگ تر در جلو و ترمزهای بزرگتری است که به صورت کلی حالت اسپرت تری به آن بخشیده است.

Mercedes-AMG-GT-Spy-Photos-4

در زیر هود این خودرو نز شاهد یک موتور استاندارد ۴٫۰ لیتری توربوشارژ دوگانه V8 هستیم که انتظار می‌رود بر روی ۵۵۰ اسب بخار تنظیم شده یاشد و یک رژیم غذایی فیبر کربنی به آن کمک خواهد کرد تا وزن خود را پایین نگاه دارد تا بدین ترتیب شاهد عملکرد بهتر آن با یک سیستم اگزوز تک پورت قرار گرفته در مرکز خودرو باشیم.

انتظار می‌رود که AMG GT GT3 در سال ۲۰۱۶ و به عنوان مدل ۲۰۱۷ معرفی شود که هر چند ممکن است زودتر از آن تاریخ نیز شاهد رونمایی از این خودرو جاده ای قدرتمند آلمانی نیز باشیم.

خودروسازی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار