«هاری» منتظر پروانه نمایش است
کد خبر: ۴۲۵۰
تاریخ انتشار: 2015 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
فیلم «هاری» با پایان مراحل تولید برای دریافت پروانه نمایش ارسال شده است. امیر‌احمد انصاری کارگردان فیلم‌ «هاری» در خصوص آخرین وضعیت این فیلم گفت: نسخه‌ای از فیلم را برای دریافت پروانه نمایش فرستادیم که اصلاحاتی به آن وارد شده که بعد از انجام آن‌ها‌ مجدداً نسخه‌ نهایی را برای بازبینی به این شورا خواهیم فرستاد.
وی در‌خصوص زمان اکران فیلم‌ «هاری» گفت: اواخر تابستان و‌ اوایل پائیز زمان مورد علاقه برای اکران این فیلم است. چون مضمون و محتوای فیلم به نحوی است که با جوانان و دانشجوها و اهالی سینما ارتباط بیشتری برقرار می‌کند.
انصاری عنوان کرد: البته محتوای فیلم با اقشار دیگر جامعه نیز ارتباط برقرار خواهد کرد و امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا توانسته باشیم فیلم در خور شعور مخاطبان ارائه دهیم.
وی در خصوص دغدغه‌اش از ساخت این فیلم گفت: دغدغه ذهنی ما از ساخت‌ «هاری» این بود که بتوانیم با زبان سینما چیزهایی را به تصوری بکشیم که نسل جوان ما درگیر آن شده که اگر از آن مسائل دوری نکند ممکن است به تباهی کشیده شود.
گفتنی است؛ فیلم سینمایی‌ «هاری» اولین ساخته بلند سینمایی انصاری و به تهیه‌کنندگی مشترک مهدی مددکار و علی شاه‌حاتمی است.
علیرضا کمالی، مینا‌ساداتی، حسین سلیمانی، مجید‌ واشقانی، اکبر‌ مغرری، ماربه‌ ماشااللهی، اصغر طبسی، علی‌گلبهاران، اشکان مهدی،‌ ندا فرهنگ‌مهر، سمانه‌ افتخاری و میلاد کی‌مرام و با هنر‌مندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم‌پور گروه بازیگران‌ «هاری» را تشکیل می‌دهند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شد یا هیچی! هر‌ کاری می‌کنم‌ واسه خاطر‌ بچمونه که تو خیابو‌نایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه… .

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار