دهه شصتی‌ها و سندرم سی‌سالگی آنان
کد خبر: ۴۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 July 08    -    ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
برخی افراد هستند که برنامه ای برای زندگی شان ندارند و فقط روزهایشان را یکی پس از دیگری می گذرانند. در کنار آنها هستند کسانی که راه موفقیت خود را پیدا کرده اند و با سبقت گرفتن از سایر همسن و سالانشان برای رسیدن به اهدافشان تلاش می کنند.

به گزارش روزنامه آفتاب یزد، اما این تفاوت های ناشی از ساختن آینده افراد ریشه در چه عواملی دارد؟شرایط زندگی ما با یکدیگر تفاوت دارد. از به دنیا آمدنمان در کشورها و شهرهای مختلف گرفته تا بزرگ شدنمان در خانواده هایی با سطح فرهنگی و مالی گوناگون، شرایط ما را از سایر افراد متمایز ساخته است. این شرایط زندگی خارج از اراده ما بوده و زندگی مان را تحت تاثیر خودش قرار داده اما در این میان اختیارات و اراده ما که سهم عظیمی در ساختن آینده مان داشته را نباید نادیده گرفت.

به تازگی اما آمار منتشر شده حاکی از آن است که 15 میلیون نفر از جمعیت کشور ما متولدین سال‌های 60 تا 66 را تشکیل می دهند که این روزها سندرم سی سالگی را تجربه می کنند، در حالی که تعداد قابل توجهی از این تعداد به رغم گذشت سه دهه از زندگی شان، نه ازدواج کرده اند و نه استقلال مالی دارند! جوانان دهه شصتی که این روزها در حوالی سی سالگی عمر می گذرانند هم هنوز در کنار خانواده به زندگی ادامه می دهند.
سلامانه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
برای اینکه تنبلند وحاضر به انجام کار های سخت نیستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار