ترفندهایی برای قدبلند به نظر رسیدن
کد خبر: ۴۰۸۰
تاریخ انتشار: 2015 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
بیشتر افراد دوست دارند قدبلند باشند یاحداقل کمی بلندتر به نظر برسند،شما چطور؟ دوست دارید در عرض پنج دقیقه قد بلند شوید؟ در اینجا ترفندهای زیادی را یاد می‌گیرید و متوجه می‌شوید با چه انتخاب‌هایی قدبلند به نظر خواهید رسید!
بیشتر افراد دوست دارند قدبلند باشند یاحداقل کمی بلندتر به نظر برسند،شما چطور؟ دوست دارید در عرض پنج دقیقه قد بلند شوید؟ در اینجا ترفندهای زیادی را یاد می‌گیرید و متوجه می‌شوید با چه انتخاب‌هایی قدبلند به نظر خواهید رسید!

لباس‌های یک رنگ بپوشید


ساده‌ترین راه برای این که قدبلندتر به نظر برسید، این است که وقتی می‌خواهید لباس بپوشید، لباس‌های یکرنگ بپوشید مثلا کت و دامن و حتی مانتو و روسری‌تان را یکرنگ انتخاب کنید. اگر از این سرتا پا یکرنگ بودن خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید رنگ‌هایی انتخاب کنید که در یک خانواده هستند، مثلا طیف رنگ خاکستری یا طیف رنگ آبی یا سرمه‌ای را برای هر یک از لباس‌هایی که پوشیده‌اید، انتخاب کنید. اگرشکست رنگی واضح و تند در سرتاپای شما وجود نداشته باشد، بلندتر به نظر می‌رسید.

لباس‌های گشاد نپوشید


اگر از کوتاهی قدتان نگرانید، باید به شما بگوییم سراغ شلوارهای گشاد نروید. کلا برای اینکه قدبلندتر به نظر برسید، باید لباس‌ها و بخصوص شلوارهای گشاد را کنار بگذارید. در عوض لباس‌هایی که بخوبی جفت و جور بدن‌تان هستند شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

این شلوارها را بپوشید

شلوارهای پاچه گشاد و بلند باعث می‌شوند بلندتر به نظر برسید. راه‌های باریک روی پارچه، چین یا خط اتوی جلوی شلوار در بلندتر نشان دادن شما معجزه می‌کند. در عوض باید از پوشیدن شلوارهای برمودا خودداری کنید.

از زیورآلات استفاده کنید


دست خانم‌ها برای قد بلندتر جلوه دادن خودشان حسابی باز است. یک راهش این است که سراغ زیورآلات بلند و دراز بروند. ما به شما استفاده از گردنبندهای بلند و گوشواره‌های آویز بلند را توصیه می‌کنیم.

این دامن‌ها را بپوشید

برای اینکه قدبلندتر به نظر برسید باید دامن‌هایی  انتخاب کنید که قد آنها بلندتر از عرض و پهنای آنها باشد. براین اساس دامن‌های پفی را کنار بگذارید و دامن‌های ماکسی را بیشتر بپوشید، ولی دامن‌های تا زانو برای خانم‌های قد بلند بهترین است.

به جنس پارچه لباس دقت کنید

برای قدبلند به نظر آمدن باید از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های برجسته و پارچه‌های زمخت خودداری کنید. درعوض پارچه‌های تیره رنگ و نازک و نرم را انتخاب کنید پارچه‌هایی با نقش و نگار شلوغ هم اصلا مناسب نیست.

موهای‌تان را این مدلی فرم دهید

هیچ می‌دانستید اگر سر طاس باشید کوتاه‌تر به نظر می‌رسید؟ مدل مویی  برای خودتان انتخاب کنید که در دو طرف سر شما جمع و جور باشد، ولی موها کمی بلند و ایستاده قرار گیرند و بخش جلویی موهای‌تان را پرپشت فرم دهید.

کمربندهای پهن و کلفت را کنار بگذارید

اگر قد کوتاهی دارید، باید کمربندهای پهن و کلفت را کنار بگذارید چون این کمربندها شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. به جای آن، باید سراغ کمربندهای باریک‌تر و همرنگ با لباس‌های دیگرتان بروید. اگر می‌توانید حتی از کمربند استفاده نکنید چون کلا برای قدبلندتر به نظر آمدن، باید همه خطوط افقی لباس را از لباس‌تان حذف کنید.

مجله زندگی ایده آل

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار