واکنش بازیگر سینما به سانسور یک فیلم
کد خبر: ۳۹۸۵
تاریخ انتشار: 2015 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
ترانه علیدوستی «مادر قلب اتمی» را فیلمی متفاوت خواند که داستانی با ماهیت غیرواقعی دارد و ۳۰ دقیقه اصلاحیه دادن به آن، گویی به طور مستقیم بگویی این اثر اکران نشود.
 
ترانه علیدوستی بازیگر سینما درباره سرنوشت فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده برای اکران اظهار کرد: خیلی برایم جالب است چون این فیلم به لحاظ داستانی مشکلی ندارد و من از اتفاقات اخیر برای این اثر تعجب می کنم.

هیچ فیلمی زیر ۷۴ دقیقه اکران نمی شود

وی افزود: نیم ساعت اصلاحیه دادن به یک فیلم، آن را از زمان قانونی اش پایین تر می آورد و این حرکت عجیبی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد است چون هیچ فیلمی زیر ۷۴ دقیقه نمی تواند اکران شود و ۳۰ دقیقه اصلاحیه دادن به نوعی نقض این حرف است.

این بازیگر تصریح کرد: نمی دانم، فکر می کنم معنای چنین اصلاحیه ای این است که نمی خواهند فعلا «مادر قلب اتمی» اکران شود.

این فیلم مورد علاقه من است

علیدوستی یادآور شد: من دلیل این امر را نمی فهمم، چون از اینکه به کدام بخش ها اصلاحیه خورده است، خبر ندارم. امیدوارم این فیلم اکران شود و مردم آن را ببینند. چون فیلم مورد علاقه من است و خیلی دوستش دارم.

بازیگر «آسمان زرد کم عمق» ادامه داد: «مادر قلب اتمی» فیلمی متفاوت از آثار مرسوم سینما است. این اثر فیلم عجیبی است و داستان آن ماهیت غیرواقعی دارد. یعنی رئال نیست و اگر نخواهم داستان آن را لو بدهم باید بگویم این فیلم شوخ است.

وی در پایان با اشاره به علاقه اش نسبت به ساخته احمدزاده، ابراز امیدواری کرد مشکل آن برای اکران حل شود.

سه شنبه ۲ تیر تهیه کننده «مادر قلب اتمی» در گفتگو با مهر اعلام کرد وزارت ارشاد برای دادن مجوز نمایش به فیلم خواستار حذف ۳۰ دقیقه از اثر شده است.

فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» دومین ساخته بلند سینمایی علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار