ایرلاین های خارجی در ایران +تصاویر
کد خبر: ۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: 2016 June 11    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

برای لذت‌بردن و خاطره‌انگیزکردنِ سفری هوایی، فاکتورهای زیادی وجود دارد؛ از انتخاب همسفران خوب تا همراه‌آوردن همه ملزومات لازم برای ثبت خاطرات ریز و درشت طول مسیر. اما لابه‌لای همه فاکتورهای مهم، انتخاب پرواز امن و باکیفیت پررنگ‌تر از بقیه ماجراهاست. این روزها که رقابت و تعدد ایرلاین‌های خوش‌آب‌ورنگ با برندهای مشهور برای خرید بلیت‌های مسافرتی حسابی داغ است بد نیست با کمی اطلاعات به سراغ انتخاب بهترین گزینه‌ها به‌ویژه برای مسیرهای طولانی برویم. بررسی عملکرد ایرلاین‌های پر رفت و آمد و نام‌آشنای دنیا در ایران را بخوانید.

مهمانداران زن خوش تیپ و ایرلاین های خارجی در ایران

لوکس پرواز کنید
اگر به دنبال یکی از امن‌ترین و بهترین خطوط هوایی دنیا برای مسافرت می‌گردید قطر ایرویز حرف اول و آخر را می‌زند. این خط هوایی که در رتبه‌بندی سال 2015 برای چندمین بار جایگاه اول را در بین دیگر رقبا کسب کرده است، روزانه پروازهای متعددی به 110 کشور دنیا از اروپا، امریکا تا خاورمیانه و اقیانوسیه دارد و تنها شرکت هواپیمایی 5 ستاره تاپ دنیاست. قطر ایرویز که بخشی از سهام آن منسوب به خاندان سلطنتی امیر قطر است یکی از سخت‌گیرترین شرکت‌ها در استخدام خلبان، مهماندار و سایر خدمه‌های هوایی است، به همین دلیل است که این شرکت با انتخاب بهترین و زبده‌ترین‌ها کادر پروازی، برنده جایزه بهترین خدمه هوایی را در اختیار دارد. بلیت‌های این هواپیما در چهار رده و عنوان سدر First، اقتصادیEconomy، تجاریBusiness  و VIP یا همان میهمانان ویژه  تقسیم و به فروش می‌رسد که در حالت سدر صندلی‌ها مجهز به ماساژور، سیستم حرارتی و برودتی،تلویزویون لمسی، سیستم بازی و سرگرمی، تخت‌خواب، حمام و اتاق خصوصی هستند و در کلاس تجاری دارای صندلی‌های تختخواب شو، تلویزیون لمسی ( که برای همه کلاس‌ها تعبیه شده )،کافه با سرو نوشیدنی‌های مرغوب است.

قیمت بلیت‌های این خط هوایی با توجه به خدمات و رتبه‌بندی یک سر و گردن بالاتر از دیگر خطوط هوایی است ( از حدود 2 تا 10 میلیون تومان) که با توجه با آفرهای تخفیف بسیار خوب در رزرو هتل، انتخاب نوع پرواز و حتی اجاره ماشین در سفر پذیرفتنی است. در البته برخورد، رفتار هوشمندانه، محترم و مسلط مهمانداران و خدمه یک دست شاه بلوطی پوش این خط هوایی هم یکی از دلایل محبوبیت این شرکت در بین دیگر رقبا است. پس اگر به دنبال پروازی امن، لوکس و بیادماندنی هستید انتخاب همین قطر ایرویز ست.

مهمانداران زن خوش تیپ و ایرلاین های خارجی در ایران

سفر با تم فرانسوی

یکی دیگر از مجهزترین خطوط هوایی دنیا برای سفر هواپیمایی ایر فرانس یا همان خط هوایی ملی فرانسه است که به‌تازگی بعد از 8 سال پرواز های مستقیم خود از تهران را از سر گرفته است. این شرکت که سال‌هاست عنوان بزرگترین ایرلاین اروپا را از آن خود کرده، با پرواز به بیش از 95 کشور دنیا و با در اختیار داشتن بهترین هواپیماها و خدمه آماده ارائه پروازهایی با کیفیت و مطمئن به مسافران از سر تا سر دنیاست. جایگاه های اقتصادی و تجاری وVIP این هواپیمایی و نشستن بر روی صندلی‌های مجهز به کابین‌های دلباز و راحت برای خوابیدن یا مطالعه در طول سفر،کافه، تلویزیون با قابلیت پخش موزیک‌های دلخواه شما با هدفون از ویژگی‌های سفر با این خط هوایی است. مهمانداران و خدمه این پرواز فرانسوی با لباس‌های مشکی مزین شده با نوار سفید رنگ یکی از مجرب‌ترین کادرهای پرواز دنیا را در اختیار دارند که همه امکانات از جمله آرامش، سرگرمی و تفریح را در طول سفر برای شما فراهم کنند. شما می‌توانید با هزینه و کیفیت نسبتا بالا با ایرفرانس از تهران به کشورهای فرانسه، مراکش، نیجریه، موریس، الچزایر، ساخل عاج و آفریقا سفر کنید.

 مهمانداران زن خوش تیپ و ایرلاین های خارجی در ایران

منظم‌ترین خط هوایی دنیا

سومین ایرلاین بزرگ اروپا با نام معروف ترکیش ایرلاین از سال 1933 میلادی وارد چرخه رقابت خطوط هوایی دنیا شد. این ایرلاین با در اختیار داشتن به روز ترین هواپیماها و امکانات برای 250 مقصد گردشگری دنیا آماده شده و یکی از منظم‌ترین خطوط هوایی در تعیین ساعت پرواز و به زمین نشستن هواپیماها را دارد. کابین‌های فرست کلاس، اقتصادی و تجاری این هواپیما به شما اجازه می‌دهد تا از امکاناتی مانند ارائه سرویس حوله گرم/سرد،انواع نوشیدنی‌های لوکس، دادن لباس و دمپایی راحت به مسافر و وسایل کامل اصلاح مردانه در دستشوئی، منوی مخصوص غذای گرم و سوپ، شیرینی و میوه‌های مخصوص ترکیه و دیگر کشورها، مونیتور 23 اینچ برای تماشای 200 ساعت انواع فیلم، اخبار و مستند، انواع بازی‌های کامپیوتری در کابین و امکان استفاده از لپ تاب و ارسال sms و ایمیل از هواپیما لذت ببرید. این خط هوایی هم چنین یکی از خوش‌پوش و برخورد ترین خدمه را با پوشیدن لباس‌های سرمه‌ای همراه دستمال گردن‌های ساتن در اختیار دارد. هزینه پرواز با ترکیش ایرلاین که رتبه 4 را در دنیا کسب کرده حدود 1 تا 6 میلیون تومان است.

 مهمانداران زن خوش تیپ و ایرلاین های خارجی در ایران

سفری شیک و به صرفه داشته باشید

ششمین ناوگان بزگ هوایی دنیا را کشور آلمان با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در اختیار دارد. این شرکت هواپیمایی که سال‌هاست از تهران پرواز هایی پرطرفدار را تا کانادا، هلند،لندن، آلمان، امریکا و بسیاری کشورهای دیگر با هواپیماهای مدرن خود دارد یکی دیگر از خطوط هوایی با کیفیت و مجهز برای سفرهای شماست. تاخیر در این خط هوایی معنایی ندارد و تمام خدمه وظایفشان را به نحو احسن در داشتن سفری خاطره انگیز در خدمت شما انجام می‌دهند. امکاناتی که در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت داخل کابین هواپیما، صندلی‌های فرست کلاسc، پرسنل متخصص و مجرب، و تامین ایمنی در پرواز خلاصه و از طریق مهمانداران خوش ظاهر لوفت هانزا به شما پیشنهاد می‌شود. اما نکته این جاست که شما می‌توانید بلیت‌هایی به مراتب مقرون ‌به‌صرفه‌تر از باقی خطوط هوایی را برای خود تهیه و از مسیر هوایی سفرتان لذت ببرید. فراموش نکنید با انتخاب این شرکت هوایی برای پروازهای خارجی تان از ترانسفر رایگان فرودگاهی هم برخوردار خواهید شد.

مهمانداران زن خوش تیپ و ایرلاین های خارجی در ایران

سرگرم کننده‌ترین شرکت هواپیمایی

از خوش‌نام‌ترین خطوط هوایی دنیا که به پروازهایی خاطره انگیز و مجلل مشهور است امارات ایرلاین می‌توان نام برد. هواپیمایی که تا دو سال پیش که از جهت خدمات و کیفیت در دنیا اول بود و تا امروز درجه A را در نو پرواز و شکل خدمات و امکانات خود را دارد. خط هوایی امارات که لقب بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه را با خود دارد در هفته بیش از 3500 پرواز به ۱۳۳ شهر در ۷۴ کشور جهان، انجام می‌دهد و بالاترین آمار در انتقال مسافران بین‌المللی را در کارنامه خود دارد. پرواز با این شرکت هواپیمایی در کنار جاذبه های وسوسه‌انگیزش، شما را متحمل هزینه زیادی خواهد کرد با این حال در کنار امنیت و آسودگی خاطر استفاده از امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، ماساژور، پارتیشن خصوصی، چراغ‌های مطالعه و شارژ و پورت USB در کابین‌های تجاری،فرست کلاس و اقتصادی با توجه به نوع هواپیما فراهم است. امارات دومین شرکتی هواپیمایی است سیستم سرگرمی مثل 1200 کانال تلویزیونی زنده با اپدیت اتوماتیک اخبار، مشاهده دوربین خارج هواپیما، سرویس اینترنت پرسرعت، بازی‌های ویدئویی، فیلم و انیمیشن، موزیک و ایمیل سرور شخصی را برای همه کابین‌ها تعبیه کرده است. به علاوه اینکه تعدد و تنوع ساعت پروازها این شرکت برای انتخاب و راحتی مسافران یکی از دلایل محبوبیت بی اندازه این خط هوایی محسوب می‌شود.

اگر می‌خواهید کم هزینه سفر کنید

«ایر آسیا ایکس»؛ همین چند وقت پیش جشن آغاز به کار این شرکت هواپیمایی در هتل آزادی تهران برگزار شد. شرکت هواپیمایی  ایر آسیا ایکس  که زیر مجموعه از شرکت هواپیمایی ایر آسیا مالزی است و به سفر‌های کم هزینه  و اقتصادی‌اش مشهور است. پروازهای با سه عنوان کلاس ارزان قیمت، کلاس متوسط و کلاس تجاری که در طول روز تعداد زیادی مسافر را با ایرباس‌هاس نونوار خود جا به جا می‌کند. ارائه نوشیدنی و غذاهای متنوع در طول سفر و فراهم آوردن امکان مطالعه و استراحت شما با کمک صندلی‌های مجهز از ویژگی‌های این هواپیمایی آسیایی است. خدمه یکدست سرخ پوش این شرکت هم از مجرب‌ترین کادر پروازی هستند تا خدمات لازم به شما را تا رسیدن به مقصد به بهترین شکل ارائه دهند. به‌زودی قرار است تعداد مقاصد و پروازهای این شرکت از تهران با اعلام قبلی افزایش یابد که این خود برای عده‌ای که سفرهای پر تعدادی را در طول سال تجربه می‌کنند و برای پرداخت هزینه‌های بالا نگران هستند، امیدوار کننده است.
 
مدآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار