اپل همچنان محبوب آمریکایی هاست
کد خبر: ۳۹۶۰
تاریخ انتشار: 2015 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
طبق داده های جمع اوری شده در طول سه ماهه منتهی به اپریل 2015 از سوی ComScore، اپل همچنان محبوب ترین سازنده اسمارت فون در امریکا می باشد، در حالی که همچنان برنده رقابت میان پلتفرم های موبایل، اندروید می باشد.

این شرکت با استفاده از تحقیقات بازاری می گوید که اپل توانسته سهم 43.1 درصدی بازار موبایل را از آن خود کند، که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشد 1.8 درصدی را داشته است. سامسونگ با حدود 1 درصد کاهش سهم به نسبت گزارش قبلی، در حال حاضر سهم بازار 28.6 درصدی دارد. LG با 8 درصد در مقام سوم، موتورولا با 4.9 درصد (0.3 درصد پایین تر از گزارش قبلی) و HTC با 3.7 درصد (0.1 درصد پایین) در جایگاههای بعدی قرار گرفته اند.

اما از لحاظ محبوب ترین پلتفرم موبایل، اندروید در بالاترین رده قرار گرفته، اگرچه iOS اپل نسبت به گزارش قبلی این شرکت بهبود داشته، اما اندروید همچنان سهام 52.2 درصد از تمام گوشی های هوشمند در امریکا را به خود اختصاص داده، البته نسبت به گزارش قبلی 1 درصد کاهش سهام داشته است. ویندوز باز هم با کاهش سهام، به میزان 3 درصد رسیده است.

این گزارش همچنین رتبه برنامه های محبوب را در ایالات متحده مشخص کرده است. جای تعجب نیست، اپلیکیشن فیس بوک 71.1 درصد و یوتیوب 57 درصد، جز محبوب ترین ها به شمار می روند. گوگل سرچ با سهام 51 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.

آکاایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار