رقابت اینستاگرامی رامبد و جناب خان + تصاویر
کد خبر: ۳۸۸۳
تاریخ انتشار: 2015 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵


بعد از ایجاد صفحه اینستاگرام برای شخصیت عروسکی خندوانه حالا این صفحه صد هزار تایی شده است.
برنامه خندوانه از طرفداران زیادی برخوردار است. اما در این میان یک شخصیت توانسته است به خوبی خود را به مخاطبان نشان دهد که باعث شده رامبد جوان مجری این برنامه را به چالش بکشد. بله درست حدس زده ایدشخصیت عروسکی جناب خوان. این شخصیت توانسته است رقیبی سر سخت برای این مجری در فضای مجازی تبدیل شود. به همین جهت رامبد جوان در یکی از پست های خود با همان خنده های همیشگی بخاطر صد هزار تایی شدن اینستاگرامش به او تبریک گفت.

 رقابت اینستاگرامی رامبد و جناب خان


انتظار می رود جناب خان که به تازگی صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده است، دارای 39 پست ارسالی است که توانسته تعداد فالوئرهای خود را به صد هزار همراه در اینستاگرام برساند با این روند احتمال دارد این شخصیت عروسکی بتواند از مجری خندوانه یعنی رامبد جوان هم پیشی بگیرد.

 رقابت اینستاگرامی رامبد و جناب خان

در این میان پاسخ جناب خان برای تبریک اینستاگرامی رامبد جوان بسیار جالب است که نشان از آن دارد که در اندک زمان کم توانسته است صد هزار فالوئر داشته باشد. با این حال پس از گذشت چند ماه می تواند این مجری را کنار بزند، به همین جهت این چنین پاسخ تبریک رامبد جوان را داد: اینستا بسازی، فالوعئه ورات زياد شه، صد هزار تا رد کنی، ستاره بچینی قربانت بوس بوس

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار