واکنش یکی از پایه‌گذاران اپل، پس از دیدن استیو جابز روی صحنه
کد خبر: ۳۸۲۷
تاریخ انتشار: 2015 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
 استیو وازنیاک، یکی از پایه‌گذاران شرکت اپل با بیان اینکه شخیصت او با بازی ست روگان در فیلم «استیو جابز» هیچ شباهتی به خود او در واقعیت ندارد، گفت : با دیدن قسمت‌هایی از این فیلم به گریه افتاده است. وازنیاک 64 ساله گفت : «درست است که شخصیت خود را در این فیلم، شبیه به خود نیافته است، اما کلیات فیلم‌نامه تقریبا با واقعیت تطابق دارد.»

به گزارش خبرآنلاین،او در گفتگویی با بلومبرگ از طریق ایمیل نوشت :«من به گونه‌ای که در فیلم نمایش داده می‌شود، سخن نمی‌گویم. درست است چیزهایی که در این فیلم از شخصیت خودم دیدم، زیاد با واقعیت منطبق نبود، اما موارد مربوط به استیو جابز تقریبا درست بود.»

این فیلم به قسمت‌های ناخوشایند زندگی جابز، مانند نپذیرفتن دخترش لیزا برنان در دهه 70 میلادی نیز نگاهی می‌اندازد. او حتی پس از اینکه آزمایشات نشان دادند که لیزا دختر اوست، از پذیرفتن او سر باز زد. وازنیاک با اشاره به این قسمت از فیلم گفت :«هرزمان به یاد آن روزها می‌افتم، اشک در چشمانم حلقه می‌زند.»

همکار قدیمی جابز گفت، که با وجود تمام این موارد از تماشای پیش‌نمایش این فیلم لذت برده و منتظر است تا نسخه نهایی این فیلم را ببیند. این فیلم در تاریخ 9 اکتبر 2015 در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. وازنیاک که به عنوان یکی از مخترعین پیشرو در زمینه کامپیوترهای شخصی شناخته می‌شود گفت، که سورکین در نگارش فیلم‌نامه این اثر از مشاوره او بهره گرفته است، اما هیچ‌گاه از سورکین نخواسته فیلم‌نامه را به او بدهد.

او در پایان با ابراز خوشحالی از اینکه، بازیگر توانایی همچون ست روگن نقش او را در این فیلم بازی می‌کند، گفت :«در دنیای سرگرمی دقت در مقام دوم اهمیت قرار دارد.»
آفتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار