تبدیل قطعات الکترونیکی به حشرات بالدار
کد خبر: ۳۶۵
تاریخ انتشار: 2015 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
آثار هنری شگفت‌انگیز؛
این هنرمند خوش ذوق صفحات مدار کامپیوترهای قدیمی و قطعات الکترونیک را تبدیل به حشرات بالدار زیبایی می‌کند و آن‌ها را در قالب یک سری آثار هنری با عنوان «Computer Component Bugs» به مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

تبدیل قطعات الکترونیکی به حشرات بالدار + ۱۵ تصویر این هنرمند خوش ذوق صفحات مدار کامپیوترهای قدیمی و قطعات الکترونیک را تبدیل به حشرات بالدار زیبایی می‌کند و آن‌ها را در قالب یک سری آثار هنری با عنوان «Computer Component Bugs» به مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell

انسان‌ها هر روزه قطعات الکترونیکی را تنها با این بهانه که منسوخ شده هستند دور می‌ریزند، اما هنرمندی به نام جولی آلیس چاپل، مستقر در بریتانیا، این قطعات را جمع‌آوری می‌کند و از آن‌ها آثار هنری بازیافتی زیبایی خلق می‌کند. این هنرمند خوش ذوق صفحات مدار کامپیوترهای قدیمی و قطعات الکترونیک را تبدیل به حشرات بالدار زیبایی می‌کند و آن‌ها را در قالب یک سری آثار هنری با عنوان «Computer Component Bugs» به مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌دهد.

جولی آلیس چاپل در مقاله‌ای که در permaculture. co. uk منتشر کرده، گفته است: «با تمام اجزای کوچک، مدارهای پیچیده و رنگ‌های فلزی روشن که در ساخت این حشرات مصنوعی به کار رفته است کاری جز مقایسه آن‌ها با الگوهای دقیقی که در طبیعت مشاهده می‌کنیم نمی‌توانیم انجام دهیم. من همان‌طور که برای مشاهده جهان طبیعی و حقیقی شگفت‌زده و کنجکاوم برای دیدن این مدارهای کوچک نیز هیجان زده‌ام.»

ضمناً، چاپل یک هنرمند دوست دار محیط زیست هم است- او می‌گوید که آثارش می‌تواند با تبدیل مواد دور انداخته شده‌ای که برای سلامت محیط زیست خطرناک هستند به چیزهایی دیدنی و گران‌ب‌ها، به حفاظت از محیط زیست و انجام مسئولیتی که هنر در این زمینه عهده‌دار است کمک کند.

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-1

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-2

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-3

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-5

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-6

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-7

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-8

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-9

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-10

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-11

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-12

circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-14



circuit-board-winged-insects-julie-alice-chappell-15

منبع: برای فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار