کاپیتان تراکتور مقابل استقلال غیرقانونی بازی کرد؟+عکس
کد خبر: ۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار: 2016 May 11    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
پس از بازی استقلال و تراکتورسازی عنوان شد که مهدی کیانی از ابتدای فصل جاری لیگ برتر 5 کارت زرد دریافت کرده و نمی توانسته مقابل استقلال به میدان برود.

اما مصطفی شهبازی با رد این مسئله اظهار داشت: طبق آئین نامه سازمان لیگ کارت‌های زرد پس از انتقال بازیکنی از یک باشگاه به باشگاه دیگر پاک می شود. تنها جرائمی که با بازیکن به باشگاه جدید منتقل می شود محرومیت ها هستند.

وی توضیح داد: مهدی کیانی چهار کارت زرد خود را در باشگاه گسترش فولاد تبریز دریافت کرد که پس از دریافت کارت سوم محرومیت یک جلسه ای خود را پشت سر گذاشت. کارت زرد چهارم او مقابل ذوب آهن بود که پس از آن در نیم فصل به تراکتورسازی رفت. به این ترتیب کارت زرد آخر این بازیکن پاک شده محسوب می شود و کیانی با دریافت کارت مقابل ملوان در حال حاضر یک اخطاره است.

 کاپیتان تراکتور مقابل استقلال غیرقانونی بازی کرد؟

عضو سازمان لیگ اضافه کرد:اگر بازیکنی پس از دریافت کارت سوم به باشگاه جدید منتقل شود محرومیت خود را در باشگاه جدید به همراه خواهد داشت. اما در غیر این صورت هیچ مشکلی برای همراهی تیم جدید مشکلی وجود نخواهد داشت. از این رو حضور مهدی کیانی درترکیب تراکتورسازی کاملا قانونی و بدون اشکال بوده است.
کاپ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار