پوتین شگفت‌انگیز ترین مرد جهان
کد خبر: ۳۶۳۴۰
تاریخ انتشار: 2016 May 10    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

مؤسسه "یوگاو" شگفت انگیزترین افراد جهان را براساس میزان محبوبیت و کمک های انسان دوستانه آنها معرفی کرد که پوتین و آنجلینا جولی در بخش مردان و زنان در رتبه اول قرار گرفتند

دیلی میل نوشت: با وجود اینکه ولادیمیر پوتین از دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه حمایت کرده است، اکنون توانسته رتبه بالایی را در فهرست شگفت انگیزترین افراد جهان ثبت کند.
در فهرست 10 فرد شگفت انگیز جهان، "بیل گیتس،" مؤسس مایکروسافت رتبه نخست، "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا رتبه دوم، "شی جین پینگ،" رئیس جمهور چین رتبه سوم و "جکی چان،" نویسنده، کارگردان و بازیگر هنگ کنگی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

"استیون هاوکینگ،" فیزیکدان انگلیسی و "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه به ترتیب رتبه های پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان، آنجلینا جولی نیز شگفت انگیزترین زن جهان شناخته شد. پس از آن ملکه الیزابت دوم، هیلاری کلینتون و ساندرا بولاک، بازیگر آمریکایی به ترتیب رتبه های هشتم، نهم و دهم را کسب کردند.

مؤسسه "یوگاو" این نظرسنجی را در 30 کشور مختلف انجام داد. شگفت انگیزترین افراد جهان در این فهرست بر اساس سطح محبوبیت در تمام قاره ها و انجام کارهای انسان دوستانه و خیر انتخاب شده اند. سال گذشته، ولادیمیر پوتین رتبه یازدهم فهرست شگفت انگیزترین افراد جهان را کسب کرده بود.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار