جواهرات شخصیت‌تان را لو می‌دهند
کد خبر: ۳۶۳۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 10    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
جواهر مانند لباس، موسیقی و ماشین است. می‌تواند شخصیت شما را توصیف کند. صبر کنید...هیچکس نمی‌تواند بگوید شما دقیقا به چه می‌اندیشید اما برخی افراد می‌توانند پیش‌بینی کنند که گرایش شما به چه سمتی است!
جواهرات شخصیت‌تان را لو می‌دهندجواهر مانند لباس، موسیقی و ماشین است. می‌تواند شخصیت شما را توصیف کند. صبر کنید...هیچکس نمی‌تواند بگوید شما دقیقا به چه می‌اندیشید اما برخی افراد می‌توانند پیش‌بینی کنند که گرایش شما به چه سمتی است!

شما اغلب توانایی درک امور بیشتری را دارید

اگر دوست دارید گردنبند گِرد به گردن بیاویزید، نماد این است که ذهن شما به روی همه چیز باز است. دوست دارید همه چیز را کشف کنید و فرد مقیدی نیستید. هر چقدر گردنبند شما گردتر باشد، شما چموش و سرکش‌تر خواهید بود. با انتخاب انگشترهای رنگی می‌خواهید به دیگران القا کنید که چقدر ماجراجو و اهل مزاح هستید. در مقابل افراد غریبه اعتماد به نفس خود را نیز از دست نمی‌دهید. جواهراتی که درخشنده و براق هستند، نماد آرامش خاطر و داشتن پوستی لطیف هستند و این نکته را بیان می‌کند که شما تا چه حد خود را دوست داشته و به خود اعتماد دارید.

شما در موقعیت صحیح و مناسب قرار دارید

اگر علاقه‌مند به جواهرات اشرافی و یا به عبارتی دیگر، نمونه‌های شیک و کمی نامتعارف هستید، نشان‌دهنده این است که می‌توانید با توجه به مقام بالای خود هر طرحی را که دوست دارید در ذهن خود مجسم کرده تا نمونه‌ای مانند آن را برای‌تان درست کنند. در این میان مرواریدهای بزرگتر، نشان‌دهنده اوج هیجان و ذائقه شخصی شما هستند. جواهرات ظریف و گرانبها با طراحی کلاسیک در انتظار شماست...

شما بیشتر یک فرد رویاپرداز هستید

خیلی از خانم‌ها و آقایان هستند که ترجیح می‌دهند از جواهراتی استفاده کنند که نشان‌دهنده احساس قلبی‌شان باشد. منظور ما از احساس قلبی، حس عشق یه مادر، خواهر، همسر یا فرزند است؛ جواهراتی که بازتابی از عشق، استقلال، شادی و تخیل هستند. این نوع جواهرات که یادآور رویاهای ما هستند، نسل به نسل منتقل شده‌اند و هم‌اکنون بیشتر افراد از این چنین جواهرات استفاده می‌کنند. می‌توان به انگشترهای ابدی، گردنی‌های قلبی شکل و گوشواره‌های ظریف با نمای اشکی اشاره کرد.

مدآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
8
من انواع جواهرات رو دوست دارم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
آفرین!! جواهرات هم شما رو دوست دارن
ناشناس
| |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
مسخره
فاطیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
اولویت داشتن پوله
طلاهای من نوع سومی هست
ولی اگه پول داشتم گردنبند اولی رو میخواستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار