اعتراض رئیس رسانه ملی به پخش سریال "شمعدونی"
کد خبر: ۳۶۳۳
تاریخ انتشار: 2015 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
 محمد سرافراز رییس رسانه ملی در تذکری به علی اصغر پورمحمدی معاونت سیما درخصوص پخش مجموعه تلویزیونیِ توهین آمیز «شمعدونی» خواستار ارایه توضیحات وی در این زمینه شد. 
 
در دوره گذشته معاونت سیما، مجوز ساخت مجموعه تلویزیونیِ «شمعدونی» با فیلم نامه ای مشخص ارایه شد که کارگردان در خلف وعده ای آشکار، برخلاف فیلم نامه مصوب، روایت دیگری را در قالب فیلم تدوین شده، ارایه کرد. همین موضوع باعث شد با اینکه هزینه هنگفتی بابت این فیلم به کارگردان و عوامل پرداخت شده بود اما ممنوعیت پخش آن از سوی معاونت وقت سیما رسما اعلام شد. 
 
در دوره مدیریت جدید معاونت سیما تاکنون هیچ مجموعه جدی تلویزیونی کلید نخورده است و تاکنون صرفا از تولیدات گذشته استفاده شده است از طرف دیگر معاونت جدید سیما دستور پخش برخی سریال های ممنوع مانند «شمعدونی»، «جاده قدیم» و... را داد. 
 
اخیرا برخی مدیران سابق صدا و سیما، انتقاداتی را نسبت به وضعیت کنونی معاونت سیما به سرافراز منتقل کرده اند سرافراز نیز شخصا بعد از بررسی اعتراض نسبت به پخش مجموعه تلویزیونیِ «شمعدونی» نسبت به پخش این سریال اعتراض کرده بود که در پاسخ گفته شد: «این سریال برای دوره قبل بوده است» و وی در پاسخ اظهار داشته «حالا اگر سمی از گذشته به جای مانده بود شما باید بدهید که مردم بخورند. این سریال برای دوره مدیران سابق صدا و سیما بوده و به علت مغایرت آن به سبک زندگی ایرانی و اسلامی در همان دوره اجازه پخش آن داده نشده بود. در دوره جدید با کمبود فیلم های داخلی نمایش می دهید؟!»

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار