شام آخر محکومان به اعدام در آمریکا
کد خبر: ۳۶۳۰۲
تاریخ انتشار: 2016 May 10    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
عمده اشخاصی که اعدام شدند چند ساعت قبل از اجرای حکم، فست فود، سیب زمینی سرخ شده، استیک گوشت، مرغ سوخاری و بستنی سفارش دادند اما برخی درخواست های غذایی اعدامی ها بسیار عجیب بود که شماری از آن اینگونه است:  

"ویگتور فیگور" در سال 1963 به اتهام آدم ربایی و قتل در ایالت "فلوریدا" اعدام شد، قبل از اعدام یک ظرف سرامیک بسیار نفیس همراه با چنگال و کارد درخواست کرد که فقط یک دانه زیتون در آن باشد.

"جیمس هدسون" از ایالت "ویرجینیا" که در سال 2004 اعدام شد، درخواستش بسیار عجیب بود، وی یک قطعه بیسکویت و 6 قوطی نوشابه خواست.

"جکی بارون ویلسون" که اعدامش به اتهام قتل و تجاوز در سال 2006 روی داد، قبل از اعدام درخواست کرد که یک عدد پیاز، دو قوطی کوکاکولا و آدامس برایش بیاورند.

"تیموتی مکوی" عامل انفجار ساختمانی در شهر "اوکلاهاما" در سال 1995 که در جریان آن 168 نفر کشته و بیشتر از 800 نفر زخمی شدند، قبل از اعدام فقط یک بسته بستنی شکلاتی یک لیتری درخواست کرد. 

"فیلیپ وورکمن" درخواست کرد میان بی خانمان های حومه "نشفیل" در "تنسی" پیتزا توزیع شود که مسئولان این درخواست را نپذیرفتند اما گروه های ملی گرا پس از اعدامش، این کار را انجام دادند.

"اودیل بارنز" متهم به قتل و تجاوز، قبل از اجرای حکم اعدامش در سال 2000 درخواست کرد شام آخرش مخلوطی از عدالت، برابری و صلح جهانی باشد.

خانم "کارلا تاکر" از "تگزاس" که اتهامش قتل در سال 1984 بود، در سال 1998 با تزریق سم اعدام شد، این اولین اعدام یک زن در تگزاس بود، آخرین غذایی که درخواست کرد میوه بود اما آن را نخورد.

"ریکی رای ریکتور" که پس از قتل یک پلیس در سال 1992 به طرف خود شلیک کرد اما زنده ماند، قبل از اعدام استیک و سیب زمینی سرخ کرده خورد و سپس یک فال گردو سفارش داد.  

"جیمس ادوارد اسمیت" برای شام آخر خود مقداری خاک سفارش داد که مدیریت زندان این درخواست را نپذیرفت و به جای آن یک فنجان شیر برایش آوردند.
مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار