بنگر: اعلام دلیل مرگ اولادی کار بدی بود
کد خبر: ۳۶۲۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 09    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
محسن بنگر در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است و با وجود شرایطی که داشتیم اکنون در کورس قهرمانی حضور داریم. از اول فصل تا به حال مشکلات زیادی داشتیم ولی با همت بازیکنان و اعضای تیم مشکلات حل شد و دست به دست هم دادیم تا موفق شویم. تا همین جا کار بزرگی کردیم و فکر می کنم این عملکردی که داشتیم در تاریخ باشگاه بی‌نظیر است.

وی در مورد انگیزه تیمش عنوان کرد: بازی پایانی بسیار سخت است. راه‌آهن برای ماندن می‌جنگد و ما هم برای قهرمانی. خوشبختانه از لحاظ امتیازی عقب نیستیم. در ابتدا سعی می کنیم برنده شویم و امیدواریم این برد با شرایطی همراه شود که به قهرمانی بینجامد. ذوب آهن می‌تواند مشکلات زیادی برای استقلال خوزستان به وجود بیاورد. شما دیدید در نبود من تیم مقابل گسترش به پیروزی رسید و این نشان می‌دهد که بودن یا نبودن یک بازیکن مهم نیست.

مدافع پرسپولیس در ادامه یادآور شد: متأسفانه پس از باخت مقابل نفت صبحت‌های زیادی علیه ما شد و می‌گفتند مغلوب شدیم ولی این بازی انگیزه زیادی به ما داد تا روز گذشته مقابل گسترش فولاد به برتری برسیم. به هر حال بعد از بیست و چند هفته باخت هم حاصل می‌شود.شاید اگر ما نفت را می‌بردیم مقابل گسترش می‌باختیم و در آن وضعیت کار سخت‌تر می‌شد.

بنگر در مورد رسانه‌ای شدن دلیل مرگ مهرداد اولادی گفت:‌این کار زشتی بود. این همه آدم جان خود را از دست می‌دهند آیا دلیل‌شان را رسانه‌ای می‌کنند؟ شاید این مسئله هم به دروغ مطرح شده باشد. این مسئله برای خانواده و دوستان متوفی ناراحت‌کننده است.

وی در مورد اینکه ویسی اعلام کرده در برخی از بازی‌ها نتایج جوانمردانه‌ای رقم نخورده است، تصریح کرد: نمی‌دانم او چرا این حرف را زده. ویسی بزرگ ماست و من نباید جواب حرف او را بدهم. شاید اصلا منظورش به مسابقه ما نبوده است. همه می‌گفتند ما مقابل گسترش می‌بازیم ولی با اختلاف برنده شدیم.


ورزش جهان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
4
نه تنها کار بدی نبود بلکه بسیار هم مطلوب بود چرا که بیان واقعیت بهتر از دامن زده شدن به شایعاته .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
دقيقا"
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار