بازهم رسوایی دیگر ، این قصه دردناک حقیقت دارد؟+ عکس
کد خبر: ۳۶۲۴۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 09    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
ماجرای دردناکی که در گروه های تلگرامی دست به دست میشود

اموزش و پرورش استان خوزستان شهرستان لالی روستای جمال ابادمدرسه شهید نادر جمالپور، گویی نظام جمهوری اسلامی گامی بلندتر ازخداوند برداشته و  تعیین تکلیف میکند. از جمله انکه پسران باید از کودکی شروع به نماز خواندن بکنن ،این طرح در مهدکودکها شروع و تا پایان عمر افراد با زور اجرا میشود .

واما داستان ما

چند روز قبل دبیر پرورشی دبستان شهید نادر مشغول یاد دادن اجباری نماز برای دانش اموزان بود که در حین اموزش وضوء صحیح به اشتباه به جای مسح سر ، ابتدا مسح بر رو پا را انجام داد ولی چون دانش اموزان از معلم خود زرنگتر و فهمیده تر بودن به معلم گوشزد کردن که اشتباه کرده و شروع به تمسخر معلم کردن

از انجایی که دانش اموزان پایه چهارم بودن و نمیتوانستن جلوی خندیدن خود را بگیرن ، با حمله وحشیانه معلم روبرو شدند.

بعد از اینکه چند نفر از انها رو کتک زد به زرنگ ترین شاگرد کلاس حمله کرده و همانند ابوبکر بغدادی و شاید هم بدتر و وحشیانه تر از تمام اعضای داعش کودک بیچاره را مورد ضرب و شتم قرار داده و کودک را بر زمین انداخته و با لگدهای محکم به شکم و کمر و سر و صورت او ضربه زده و بعد که کودک از زمین بلند شده تا برای کمک گرفتن از بقیه معلمها به بیرون از کلاس برود ، همانند توپ فوتبال چنان لگدی به شکم بچه زده بود که به دیوار برخورد کرد و نقش بر زمین شد و یک ساعت بیهوش شد.با سروصدای بقیه دانش آموزان مدیر سر رسیده و کودک را نجات داد. که اگر دیر رسیده بود معلوم نبود کودک زنده بماند.

tanbih-40-59.jpg

 

این متن ماجرا در تلگرام بود 

...................................................................................................................................................................

روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: پرونده مدیر و معلم خاطی مدرسه ابتدایی شهرستان لالی که براثر تنبیه بدنی دانش آموز موجب ناتوانی حرکتی وی شده است، در هیئت تخلفات اداری این سازمان به صورت خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش خوزستان، دانش آموز علی نوروزی در تاریخ 11 اردیبهشت ماه از سوی معلم خود مورد تنبیه قرار گرفت که بر اثر آن دچار تشنج و منجر به بستری شدن وی در بیمارستان شد. بر اساس این گزارش، با همکاری اداره آموزش و پرورش لالی و استان خوزستان دانش آموز مذکور به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت و علاوه بر پرداخت کلیه هزینه‌ها و مخارج درمانی وی ازطریق سازمان آموزش و پرورش، مبلغ 5/3 میلیون تومان به خانواده دانش آموز مساعدت مالی شده است. این گزارش حاکی است با حمایت دکتر امیدوار رضایی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی دانش آموز نامبرده جهت تکمیل درمان به بیمارستان لقمان حکیم تهران انتقال یافته و به صورت ویژه در حال معالجه و درمان و وضعیت او رو به بهبود است. این گزارش می افزاید: علی احمدی وزیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان مجدانه پیگیر سلامتی و بهبود دانش آموز علی نوروزی هستند. بر اساس این گزارش، در مورد اینکه آیا تنبیه بدنی معلم باعث بروز این حادثه برای دانش آموز شده یا خیر، هنوز تیم پزشکی علت قطعی را اعلام نظر نکرده است. شایان ذکر است که برای معلم خاطی آموزشگاه به دستور مقام عالی وزارت متبوع حکم تعلیق صادر شده و پرونده معلم و مدیر مدرسه در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری استان خوزستان در حال بررسی است.

  فارس



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
18
یعنی چی در دست بررسی؟زده بچه رو ناقص کرده...با پنج میلین میخوان دهن خنودش رو ببندن...اگر جای خانواده این بچه بودم......
saaed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
14
نمی دونم چرا بعضی آدم ها نمی تونن جلوی خوی وحشی گری خودشون رو بگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
12
خدایا، به دادمان برس .آقا معلم پرورشی بوده و داشته آموزش وضو هم میداده......
طفلکی بچه ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
14
3
کاش این پولها را به معلم بد بخت می دادند، آنوقت این معلم ،باانگیزه و شادی و شعف فراوان به تدریس می پرداخت.نه با ناراحتی!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
واقعا که ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
2
4
برای شما بیشتر متاسفم
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
اين ره كه ميرويم به هيچستان است
كاش همه آزاده بوديم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
3
چطوری توی گزینش عمومی قبول شده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار