روحانی فردا به کرمان می‌رود+ برنامه سفر
کد خبر: ۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: 2016 May 09    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان در بیست و هفتمین سفر استانی فردا سه‌شنبه (21 اردیبهشت ماه) به استان کرمان می‌رود.

رئیس‌جمهور براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده ساعت 9 صبح در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان و در جمع مردم این شهر سخنرانی می‌کند.

در طی این سفر 12 نفر از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت در شهرستان‌های استان کرمان حضور پیدا می‌کنند تا در جریان مشکلات مردم آن شهرستان قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور آماده دریافت پیشنهادات و درخواست‌های مردمی در هر یک از این شهرستان‌ها هستند.

در جریان سفر دولت به استان کرمان به ترتیب ملاوردی معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در شهرستان کوه‌بنان و راور، ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بردسیر، انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در شهرستان انار و رفسنجان، هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بم، علوی وزیر اطلاعات در شهرستان بافت و رابر، ترکان دبیر مناطق ویژه اقتصادی در شهر بابک و سیرجان حضور پیدا می‌کنند.

همچنین پورمحمدی وزیر دادگستری در شهرستان ارزوئیه، یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب در شهرستان کهنوج، فاریاب، منوجان، فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان جیرفت و عنبرآباد، نعمت‌زاده وزیر صنعت در شهرستان زرند،‌ربیعی وزیر کار و تعاون در شهرستان رودبار و قلعه گنج و رضوی معاون مناطق محروم ریاست جمهوری در شهرستان ریگان و فهرج حضور پیدا می‌کنند تا در پاسخ به پیشنهادات مردمی را به صورت رو در رو دریافت کرده و نسبت به حل مشکلات شهرستان‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهد.

در این سفر یک روزه قرار است رئیس‌جمهور در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری، شورای اداری استان شرکت کرده و همچنین دیداری هم با علما و نخبگان استان کرمان داشته باشد.

به گفته رزم‌حسینی استاندار کرمان قرار است در جریان سفر روحانی به این استان پروژه‌های عمرانی و خدماتی به ارزش سه هزار و 160 میلیارد تومان افتتاح شود.

گفتنی است؛ صبح امروز سامانه ارتباط مردمی با دولت (سامد) با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در کرمان افتتاح شد که به صورت شبانه‌روزی این سامانه آماده دریافت درخواست‌ها و پیشنهادات مردم است.


فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار