نشست زمین در خیابان ولی عصر
کد خبر: ۳۶۲۳۱
تاریخ انتشار: 2016 May 09    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
صبح امروز، ترکیدگی لوله آب و نشست زمین در خیابان ولی عصر (عج) سبب ایجاد ترافیک در محدوده شد و خودروهایی که قصد داشتند از خیابان ولی عصر به سمت کوچه دلبسته حرکت کنند، مدت زمانی را در ترافیک ماندند.
 
ترکیدگی لوله آب توسط عوامل 137 شهرداری تهران گزارش شد و مسئولان آبفای تهران نیز نیروهای خود را به محل حادثه اعزام کردند.
 
پیش از این نیز در آبان ماه گذشته زمین در همین محله به قطر دو متر ریزش کرده و مشکلات بسیارری را برای شهروندان به وجود آورده بود.
 
در همین ارتباط، یک مقام مسئول در شهرداری منطقه 6 در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: ساعت 8 صبح عوامل 137 ناحیه 5 شهرداری منطقه 6 یک مورد ترکیدگی لوله آب در خیابان ولی عصر را گزارش کردند.
 
وی افزود: بلافاصله نیروهای شهرداری در محل حاضر و موضوع به آبفای تهران نیز اطلاع داده شد.
 
این مقام مسئول با اشاره به حضور عوامل آبفا در محل نشست زمین اظهارکرد: عوامل آبفا اکنون در محل حاضر هستند و اقدامات اولیه برای جلوگیری از نشت آب را در دستور کار قرار داده اند.
 
وی در خصوص محل وقوع ترکیدگی لوله آب خاطرنشان کرد: این اتفاق در خیابان ولی عصر، ابتدای کوچه دلبسته رخ داده و به این خاطر که هر گونه کندن زمین در خیابان ولی عصر می تواند حاشیه ساز باشد، موضوع اطلاع رسانی شد.
 
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطعی آب در محدوده خیابان ولی عصر وجود دارد؟، گفت: عوامل آبفا اعلام کرده اند که امکان قطعی آب وجود دارد اما این اتفاق طولانی مدت نخواهد بود و نهایت زمانی که آب شرب شهروندان قطع خواهد شد یک ساعت خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه « ترکیدگی و نشست محدود زمین هیچ خطری برای شهروندان نخواهد داشت» اظهارکرد: ترکیدگی لوله آب اتفاق عادی بوده است و به این خاطر موضوع حتی به مسئولان سازمان آتش نشانی نیز اطلاع رسانی نشد.

ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار