3باور غلط درباره ی درمان جوش
کد خبر: ۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 July 02    -    ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
راه درمان جوش های پوستی شاید به نظرتان دشوار برسد. بهترین راه این است که باورهای غلط را کنار بگذاریم.با کنار گذاشتن باورهای غلط درباره ی درمان جوش، درمان آن برای شما راحت تر می شود. بنابراین باورهای غلط را بشناسید…
باور غلط اول: نور خورشید، جوش های پوستی را بهبود می بخشید.

باورهای غلط درباره ی درمان جوش

نور خورشید، نه تنها جوش های پوستی را درمان نمی کند، بلکه قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید  باعث می شود جوش های پوستی بیشتری را روی صورت خود ببینید، پوست پیرتری داشته باشید و در خطر ابتلا به سرطان پوست قرار بگیرید.
اگرچه توصیه ی متخصصان این است که روزانه ده دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیرید تا پوست تان پاکسازی شود و ویتامین های لازم به بدن تان برسد امّا نورخورشید اگر به صورت مداوم باشد، پوست شما را می سوزاند و پوست های سوخته مستعد جوش های بیشتری هستند.
بنابراین اگر در طول روز ناچارید در معرض نور خورشید باشید، از کرم های ضد آفتابی که چربی ندارند، استفاده کنید تا جوش نزنید.

باور غلط دوم: شستشوی صورت باعث بهبود جوش های پوستی می شود.


باورهای غلط درباره ی درمان جوش

متخصصان پوست، شستشوی صورت را روزانه دو بار لازم می دانند. اگر بیش از دوبار در روز، صورت تان را با صابون ها بشویید، پوست تان چربی بیشتری ترشح می کند. در نتیجه، جوش های پوستی بیشتری روی صورت تان ظاهر می شوند.
بنابراین در انتخاب صابون مناسب پوست دقت کنید و بیش از دو بار صورت تان را نشویید تا پوست تان تحریک نشود.

باور غلط سوم: جوش های پوستی در مکان های گرم، کمتر ظاهر می شوند.

کاملاً نادرست است. محیط های گرم، چربی پوست را تحریک می کنند و جوش های بیشتری را ایجاد می کنند. از سوی دیگر، باعث التهاب و قرمزی بیشتر جوش ها می شوند.
شما می توانید پیش از آرایش کردن، قاشق سردی را که به مدت دو ساعت در یخچال مانده، روی جوش هایتان بگذارید تا التهاب و قرمزی جوش ها کمتر شود.

باغ دارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهتاب سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
0
حقیقتا من این سه باور غلط را اولین بار است که می شنوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار