انگیزه خودکشی دختر 13 ساله در اتوبان نیایش فاش شد
کد خبر: ۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: 2016 May 08    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
ظهر 6 اردیبهشت ماه امسال دختر 13 ساله ای که در وضعیت سختی قرار داشت و از درد به خود می یچید از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان لقمان انتقال دادند.

تیم پزشکی خیلی زود به بالای سر دختر نوجوان رفته و در همان ابتدا از سوی پدر جوان شنیدند که دختر نوجوان درماجرای مرگ خود خواسته اقدام به خوردن قرص برنج کرده است.

بدین ترتیب دختر نوجوان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفت تا اینکه روز 16 اردیبهشت ماه تسلیم مرگ شد.

ماجرای مرگ خودخواسته به بازپرس منافی آذر در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و پدر این دختر با حضور در دادسرا هدف تحقیق قرار گرفت.

پدر جوان گفت: 8 سال پیش به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از هم طلاق گرفتیم و زنم اصرار داشت که دخترمان در کنار من زندگی کند و من نیز پذیرفتم.

وی ادامه داد:در این سالها دخترم حتی یکبار هم موفق به دیدن مادرش نشد و هر وقت تلفنی با مادرش صحبت می کرد که همدیگر را ملاقات کنند اعتنایی نمی کرد.

این مرد ادامه داد:دخترم افسرده شده بود و 2 روز قبل از اینکه خودکشی کند به من و خواهرزاده ام گفت که با مادرش تماس گرفته تا او را ببیند ولی مادرش با لحنی بد گفته که اصلا من دختری ندارم که بعد از خواهرزاده ام شنیدم که دخترم گفته کاری می کنم که دیگر مرا کسی نبیند.

بنا به این گزارش، پدر جوان از همسر سابقش به خاطر اینکه باعث این اقدام خودخواسته دخترش شده در شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران اعلام شکایت کرد.

 رکنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار