درگیری بازيگر زن ايراني با مدیران شبكه GEM+عکس
کد خبر: ۳۶۰۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 08    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
از صدف طاهریان و چکامه چمن ماه گرفته تا مانی کسراییان، بهارک صالح نیا و رابعه اسکویی بیشتر تمرکز جم را بر بازیگرانی می دیدیم که شناخته شده ترین شان که یکی مثل اسکویی بود هم همه دستاوردش ایفای نقشهای مکمل آثاری نه چندان مطرح بوده است.

  البته که این خروج از کشور و سر از ترکیه درآوردن و همکاری با جم هرچند در ظاهر و منطبق با تصاویر شوخ وشنگی که این بازیگران از پشت صحنه آثارشان می گذاشتند، مجالی بود برای تحقق رویاها اما واقعیت، سختی های مهاجرت بود و زندگی به سبک پادگانی با حداقل حقوق و دستمزدی که فقط کفاف گذران زندگی را می دهد.

   از آن طرف از آنجا که محصولاتی که برای جم تولید می شوند صرفا مصرف درونی برای این شبکه ها دارند، حضور و ایفای نقش برای سریالهای این شبکه ها هم هیچ گاه نمی تواند اسباب پیشرفت بازیگری این چهره ها را فراهم کند. 

 برای همین است که شنیدن درگیری هایی که میان مدیران بالادستی جم با برخی بازیگران مهاجر بر اثر فرسایشی شدن همکاری پیش آمده زیاد عجیب نیست.   چالش جدی اسکویی با نگاه ابزاری مدیران شبکه   شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که رابعه اسکویی به دلیل رفتارهای توهین آمیز مدیران این شبکه و عدم در پیش گرفتن رویه ای منطقی در برابر بازیگران به شدت دچار چالش با مدیران شبکه شده است و تصمیماتی را مبنی بر جدایی از این شبکه گرفته است.

   اسکویی که گمان می کرده باید همان رفتارهای نسبتا توام با احترامی که در پروژه های داخل ایران با او صورت می گیرد در جم هم وجود داشته باشد، وقتی رفتارهای مبتدیانه و به شدت غیرحرفه ای مدیران بالادستی با عوامل پروژه و نگاه ابزاری آنها را دیده بعد از ترتیب دادن جلساتی مشترک و به نتیجه نرسیدن، در دوراهی جدایی یا امتداد کار علیرغم توهین‌ها قرار گرفته است.  

اسکویی البته نمی داند که در صورت جدایی از جم خواهد توانست باز هم به ایران بازگشته و فعالیت خود را در کشور ادامه دهد یا نه؟ یکی از اصلی ترین تردیدهای پیش روی  این بازیگر در مسیر جدایی همین امر است.

رابعه اسکویی جم


وكيل ملت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
United States
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
4
5
بله متاسفانه شبکه های بدون محتوی مثل جیم تی وی فقط از بازیگران ناپخته و خام کشورمان سوئ استفاده کردند و وقتی آنها را با هر پوششی که خودش دوست داشت به نمایش گذاشت به یکباره رهایشان میکند و آنروی سکه را نشانشان میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
2
3
خب اشتباه در تصمیم‌گیری‌ها برای هر کسی پیش می آید مهم اونه که سیستم بتونه خانم اسکویی که متوجه اشتباه در تصمیم شده دوباره برگردونه و مسیر صحیح رو جلوی پاش بگذاره.
اجر برای اون کاری هست که بشود انسانی که از راه درست منحرف شده را به راه درست برگردوند و مطمئن باشید همچنین دامهایی چون یکبار این اه رو رفتن احتمال خطا دوباره کمتر میشه و راهنمایی میتونن باشن برای جوونترها. انشاالله یه جوری خبر به خانم اسکویی برسه که با کمترین هزینه میتونه به کشور برگرده و زندگی و کار کنه و اشتباهش رو جبران کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
فکر کردی داری تو سوییس زندگی میکنی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
مگه خطایی کرده که در مسیر درست قرار بگیره این اتفاقها در ایران هم میفته و واقعیت زندگیه حتما مشکلی بوده که رفته و اونجا هم گندتر از اینجا ...چندی پیش بود که نامه هنرمندان زن به مسئولین را به دلیل فساداخلاقی در خبرها داشتیم . همه این فسادها به دلیل نگاه نادرست مردها به زنهاست وگرنه زنها انسانهای درستی هستند
پاسخ ها
امیر
| |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
بعععععععععللللله.
زنها انسان های درستی هستند و هر چه کاستی از این مردهای ذلیل مرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
0
0
خیلی خوش خیال تشریف دارن بعضییا بله کسی بفهمه کشف حجاب و ولنگاری بده و توبه کنه خیلی خوبه و پدیرفتنش ثواب داره اما این که کسی بره بعد مثل تفاله بندازنش بیرون مجبور بشه برگرده نه خصوصا تو ایت صطح از ادما که الگو هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار