سالاری: بیمارستان برازجان قابلیت ترمیم ندارد
کد خبر: ۳۶۰۴۳
تاریخ انتشار: 2016 May 07    -    ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت خسارت وارد شده به بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: متاسفانه حادثه آتش‌سوزی هفته گذشته در بیمارستان ۱۷ شهریور باعث شد تا یکی از بیماران جان خود را از دست بدهد که به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تجهیزات و امکانات بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در این حادثه از بین رفته است، خاطرنشان کرد: وضعیت خسارات و حادثه رخ داده در این بیمارستان در هیئت دولت بررسی می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: وزیر بهداشت این هفته در نشست هیئت دولت وضعیت آتش‌سوزی و مشکلات بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را تشریح خواهد کرد.

وی بیان کرد: خسارات شدیدی به بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان وارد شده است و این موضوع باعث شده تا ساختمان کنونی قابلیت ترمیم و بهسازی را نداشته باشد و باید بیمارستان جدیدی در این شهر ایجاد شود.

سالاری تاکید کرد: مطالعه و طراحی بیمارستان جایگزین بیمارستان فعلی برازجان باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با توجه به اعتبارات استانی انجام شود.

وی افزود: هر چند در این حادثه شاهد اتفاقات تلخی بودیم ولی همت و همکاری همه مسئولان برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان و حضور ر محل حادثه جای تقدیر دارد.

استاندار بوشهر گفت: هم اکنون نیز همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا مشکلات پیش‌آمده در سریع ترین زمان حل شود و مردم بتوانند از خدمات مناسبی در حوزه بهداشت و سلامت بهره مند شوند.


مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار