کشف جسد جوان ۳۴ ساله در زرینه رود میاندوآب + عکس
کد خبر: ۳۵۹۸۲
تاریخ انتشار: 2016 May 06    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان میاندوآب گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی و نیرو های امدادی جسد یک جوان ۳۴ ساله میاندوآبی که در داخل زرینه رود کشف شده بود، از آب بیرون کشیده شد.

 یادگار لندنیان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود جسد یک فرد غرق شده در رودخانه زرینه رود میاندوآب، نیروهای سازمان آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران این سازمان، هلال احمر و نیروی انتظامی جسد کشف شده از آب بیرون کشیده شد.
لندنیان با بیان اینکه عملیات شناسائی این جسد انجام شده است، گفت: علت غرق شدن این فرد توسط پزشک قانونی در دست بررسی است.
وی به مردم توصیه کرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت جریان آب رودخانه ها، هنگام مراجعه به ساحل به ویژه سواحل زرینه رود و سیمینه رود از شنا کردن و یا نزدیک شدن به آب جدا خودداری کنند.
  از ابتدای سال جاری این سومین قربانی زرینه رود میاندوآب است که دو نفر آنها متعلق به شهرستان میاندوآب و یک نفر هم مربوط به شهرستان شاهین دژ بود.
رودخانه زرینه رود با طول ۳۰۰ کیلومتر و با آبریز بیش از هزار و یکصد کیلومتر یکی از طولانی ترین رودخانه های آذربایجان غربی است که از کوه های استان کردستان سرچشمه می گیرد و در نهایت با گذر از شهرستان های میاندوآب و شاهین دژ به دریاچه ارومیه می ریزد.
شهرستان میاندوآب با بیش از ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و سومین شهر پر جمعیت این استان به شمار می رود.

 



ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار