«رسوایی 2» 97 میلیونی شد
کد خبر: ۳۵۹۵۷
تاریخ انتشار: 2016 May 06    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
چهار فیلم سینمایی «رسوایی2»، «مرگ ماهی»، «دلبری» و «یک دزدی عاشقانه» به اکران سینماها اضافه شدند در این میان فیلم سینمایی «رسوایی2» همانطور که انتظار می رفت در اکران موفق عمل کرد و با توجه به عدم تبلیغات در شهر توانست در دو شب گذشته با فروش خوبی مواجه شود.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران  گفت: فیلم سینمایی «رسوایی2» از شب گذشته تبلیغاتش در رسانه ملی به صورت محدود آغاز شده که با توجه به محتوای اثر و عدم تبلیغات این فیلم در شبکه های ماهواره ای توقع می رود رسانه ملی توجه خاصی به این اثر داشته باشد. فیلم در دو شب گذشته (چهارشنبه و پنج شنبه) با توجه به فشردگی اکران به فروش 97 میلیون تومانی در تهران دست یافت.  وی درباره فروش «یک دزدی عاشقانه» توضیح داد: این فیلم هم با موضوع کمدی نظر مخاطب را تا حدودی جلب کرد و به فروش 35 میلیون تومان در تهران رسید.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «بادیگارد» و «ابد و یک روز» گفت: فیلم سینمایی «بادیگارد» به فروش 6میلیارد و 600 میلیون تومان و «ابد و یک روز » مرز 7 میلیارد تومان را گذراند.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر پخش توضیح داد: فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» در کورش ادامه دارد و هم اینک با فروش 14 میلیارد و 300میلیون تومان روبرو شده است. این فیلم در شهرستان 50 سالن سینما در اختیار دارد.

وی درباره فروش «مرگ ماهی» توضیح داد: این فیلم ظرف دو شب گذشته به فروش 35 میلیون تومان نایل شد و فیلم سینمایی «کفش هایم کو» نیز به فروش 660 میلیون تومان دست یافت.

صباغ زاده مدیر دفتر پخش نیمروز فیلم درباره فروش «اژدها وارد می شود» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده است در تهران به فروش 335 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 15 میلیونی نایل شده است. این فیلم هم اینک در تعدادی از سینماهای شهرستان به نمایش درآمده و در تهران 9 روز نمایش داشته است که به فروش کل 350 میلیون تومان رسید.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: فروش فیلم در تهران با 6 میلیارد و 199میلیون تومان و در  شهرستان با فروش 4 میلیارد و 150 میلیون تومان روبرو شد این در حالی است که فیلم وارد هفته هشتم شده است و ما هیچ سالنی در تهران را از دست ندادیم و 26 سالن سینما در اختیار داریم . فیلم در کل با فروش 10 میلیارد و 349 میلیون تومان  روبرو شده است.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار