کشف جسد جوان 31ساله در ارتفاعات فولاد شهر + تصاویر+14
کد خبر: ۳۵۹۵۱
تاریخ انتشار: 2016 May 06    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
از اصفهان ، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان اظهار داشت : به دنبال دریافت گزارش در دوم اردیبهشت ماه از مرکز کنترل عملیات استان اصفهان مبنی بر مفقود شدن جوان 31 ساله، جمعییت هلال احمر لنجان از روز پنجشنبه 6 اردیبهشت تیم‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمرو آتش نشانی فولادشهر و نیروی انتظامی عملیات مشترک جستجو را آغاز کردند.

کشف جسد جوان 31ساله در ارتفاعات فولاد شهر + تصاویر

علی اسکندری گفت: پس از دریافت گزارشی از نگهبان  گلزار شهدای فولادشهر مبنی بر اینکه خودرویی در نزدیکی این مکان پارک شده و تا کنون کسی برای انتقال آن مراجعه نکرده است، مامورین انتظامی در محل حاضر و با شناسایی خودرو جوان مفقود شده جستجو را در محل آغاز کردند.

کشف جسد جوان 31ساله در ارتفاعات فولاد شهر + تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان ادامه داد: با اعلام کمک  تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان و مشاهده جسدی در ارتفاعات کوه‌های فولادشهر واقع در نزدیکی بیمارستان شهید مطهری گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بلافاصله به منطقه اعزام شد.

وی تصریح کرد: با تلاش 7ساعته تیم‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان، ماموران آتش نشانی فولادشهر و نیروی انتظامی، جسم بی‌جان این شخص از ارتفاعات کوه‌های فولادشهر به پایین انتقال داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار