واکنش رئیس جمهور کره با دیدن پرایدهای ایرانی!
کد خبر: ۳۵۵۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 02    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
چند روز پیش خبری مبنی بر توافق نامه ای میان کشور های ایران و کره جنوبی رسانه ای شد که شرح آن از این قرار بود: شهروندان دو کشور از این پس با گواهی نامه های رانندگی خود می توانند در کشور طرف مقابل رانندگی کنند.حالا رئیس جمهور کره جنوبی با هیئت همراه قصد سفر به ایران را دارد و طبق روال همیشگی میهمانان خارجی از خیابان های تهران تا رسیدن به محل استراحت خود عبور خواهند کرد .

نکته جالب و قابل تامل در این سفر این است که سازندگان اصلی پراید یعنی کره ای ها شاید هرگز فکرش را هم نمیکردند بعد از طراحی این خودرو ،تا این اندازه آپشن و ویژگی های جدید باعث تغییر شکل و شمایل پراید شده باشد و شاید هم با دیدن این تعداد خودروی پراید در ایران آن قدر تعجب کنند تا دوباره مجبور شوند به بازسازی خط تولید این خودروی سواری شوند.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
19
ما که واکنشی از رئیس جمهور کره در این خبر ندیدیم. همش احتمال دادند که ممکنه چه واکنشی داشته باشه. خب اونها به ما می خندند و می گویند: ما این همه خودروی مدرن ساخته ایم و اینها هنوز در پراید و آنتن و درز بین درها و میله نگه دارنده کاپوت ماشین و جای درب باک و خیلی آپشنهای دیگر را از ماشین به نوعی دزدیده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
3
پراید وانت رو ببینن از خنده روده بر میشن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار