کشف جسد بی‌جان زن جوان در منزلش
کد خبر: ۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: 2016 May 02    -    ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
هادی نصیری طی تماس با اشاره به کشف جسد بانوی نکایی در منزلش اظهار کرد: جسد این بانو بعدازظهر پنجشنبه 9 اردیبهشت درحالی که از پنکه سقفی منزلش حلق آویز شده بود کشف شد.


وی افزود: با توجه به شواهد موجود، امکان وقوع قتل تقریباً وجود نداشته و وی خود را حلق‌آویز کرده که البته خودکشی تلقی می‌شود.

فرمانده انتظامی نکا با بیان وجود برخی اختلافات میان متوفی با همسرش، خاطرنشان کرد: اخیراً پرونده‌ای نیز از اختلاف این زن و شوهر در کلانتری نکا تشکیل شده بود که نشان از برخی مشکلات خانوادگی بین آن‌ها دارد.

این مسئول اضاف کرد: این بانوی حدوداً 30 ساله دارای دو فرزند 9 و 5 ساله بوده که البته به منظور تکمیل پرونده و کسب نظر کارشناسی پزشکی قانونی، پرونده در جریان بوده و تحقیقات ادامه دارد.

وی همچنین از صورت گرفتن یک تخلف در شهرستان خبر داد و گفت: اخیراً یک مورد خودکشی توسط جوان 17 ساله در انتهای خیابان علمیه نکا صورت پذیرفت که متأسفانه نیروی انتظامی و مراجع قضایی در جریان آن قرار نگرفتند.

نصیری ادامه داد: براساس تحقیقات انجام شده، جسد این جوان به سرعت از سوی خانواده به بیمارستان منتقل شد و سپس با هماهنگی بیمارستان و بدون اطلاع به مراجع قانونی سریعاً ترخیص شد.

وی افزود: به همین دلیل این موضوع از نظر نیروی انتظامی و مراجع قضایی مخفی نگه داشته شد که با کشف حادثه، اقدامات لازم جهت پیگیری و انجام بررسی‌های قانونی با سرعت هرچه بیشتر انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی نکا، حرکت انجام شده از سوی مسئولان بیمارستان را نوعی تخلف برشمرد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی موضوع سریعاً ترتیب اثر داده می‌شود.

 

بلاغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار