سرقت وحشیانه نوزاد از داخل رحم مادر + تصاویر
کد خبر: ۳۵۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 May 01    -    ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
دادگاه پرونده زنی که نوزاد زن دیگری را از داخل رحمش به وسیله چاقو جداکرده بود، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، زنی با فریب زن دیگری خود را به عنوان متخصص زنان و زایمان معرفی کرده بود با قطع ارتباط بچه از رحم مادر موجب مرگ نوزاد شد.

این زن اهل «کلرادو»(Colorado) آمریکا که با قطع رحم یک زن غریبه که به بهانه تخصص در زمینه اموز زنان و زایمان او را به خانه برده بود موجب مرگ نوزاد شده بود به 100 سال زندان محکوم شد.

«نل لین»، 35 ساله روز جمعه به اتهام حمله و قصابی خانم «میشل ویلکینز»، 27 ساله و کشتن نوزاد دختر متولدنشده وی که در ماه مارس 2015 اتفاق افتاده بود از طرف دادگاه به  زندان مادام‌العمر محکوم شد.

«ویلکینز»، که از این حمله به طور معجزه‌آسایی جان سالم به در برده است، زمان صدور حکم در دادگاه حاضر بود.

«ویلکینز» که هفت‌ماهه باردار بود از طریق یک آگهی با وعده فراهم کردن شرایط زایمان و لباس نوزاد رایگان به خانه «لین» در «بولدر کانتی» (Boulder County) کشانده شد.

در دادگاه اینگونه ماجرا شرح داده شد که این دو حدود یک ساعت با هم صحبت کردند و بعد از آن بود که «لین» به سمت «میشل» حمله‌ور می‌شود و او را بی‌هوش کرده و با استفاده از دو چاقوی آشپزخانه جنین او را از رحمش جدا می‌کند.

طبق گزارش رویترز، «لین» با متقاعد کردن همسرش «دیوید ریدلی» نقشه‌ای را برای سرقت نوزاد از یک ماه قبل طرح‌ریزی کرده بودند و «لین» از ماه گذشته تظاهر به بارداری می‌کرد.

شوهر «لین» در مراجعت به منزل همسر و جنین را در وان حمام می‌یابد و آنها را به بیمارستان منتقل می‌کند و در این بین «ویلکینز» هوشیاری‌اش را به دست می‌آورد و با پلیس تماس می‌گیرد.

قاضی پرونده «ماریا برکن‌کوتر» (Maria Berkenkotter) در حالی برای این زن این حکم را صادر کرد که دادستان پرونده برای او 126 سال زندان به اتهام اقدام به قتل، چهار مورد اقدام به تجاوز و یک مورد جلوگیری از تولد نوزاد درخواست کرده بود.

با این حال، به دلیل این‌که پزشکی قانونی تأیید کرد که جنین هرگز نمی‌توانسته در خارج از رحم زندگی کند، اتهام قتل نوزاد برای وی درنظر گرفته نشد.


تسنيم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
شیطان صفت بپوس در زندان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار