پاسخ بهرام رادان به حاشیه توییت اخیرش
کد خبر: ۳۵۳۱
تاریخ انتشار: 2015 June 30    -    ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
در پي انتشار اخباري ضدونقيص در چند روز اخير و ايجاد حواشي براي بهرام رادان، این بازيگر سينما تصمیم گرفت توضیحاتی برای برطرف شدن سوء‌تفاهم‌ها ارائه کند. در روزهای اخیر مطلبي در فضاي مجازي منتسب به این بازیگر انتشار یافت كه البته لحظاتي پس از انتشار به سرعت از فضاي مجازي حذف شد، اما حواشی ایجاد شده در پی آن ادامه داشته است.

این بازیگر يادداشتي را با هدف برطرف کردن ابهامات و سوءبرداشت‌های ایجاد شده  در اختيار خبرآنلاين قرارداد.

متن کامل یادداشت رادان به این شرح است:

در پي انتشار مطلب منتسب به اينجانب در فضاي مجازي لازم ديدم تا توضيحات ذيل را در اختيارتان قرار دهم:

با توجه به علاقه مطالعاتى و تجربيات شخصى نگارنده در حوزه مسائل فرهنگي و اجتماعي در كشورهاى مختلف و نظر به اين كه در كشور ايالات متحده، تعداد افراد مذهبى در اين كشور به حدى بالاست كه أساسا اتخاذ چنين تصميمى توسط دموكرات‌ها، آن‌هم درست همزمان با دور نهايى مذاكرات با ايران و در يكسال و نيم باقيمانده به انتخابات اين كشور بايد دلايل سیاسی خاص ویژه‌ای داشته باشد که منجر به تصويب ناگهانى چنين قانون عجيبى شده است.

در مطلب منتسب كه تنها چندى پس از انتشار و به منظور جلوگيرى از سوءاستفاده حذف شد، فقط اشاره به «تاريخى بودن» تصويب اين قانون شده بود و به هيچ وجه كلامى از تأييد و حمايت در آن نبود، پرواضح است که چنین رفتارهايى در قانون، عرف و شرع ما محکوم است، لذا حركت غيرمسئولانه برخى سايت‌ها در بد تيتر كردن، به خودانگاشتن و بزرگنمايى اين مسئله، تنها آب به آسياب دشمن ريختن بود و نيت من فقط كنجكاوى از پس پرده ماجرا و دلایل این اقدام بود نه تایید و حمایت از آن.

خبر آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار