سرگردانی زائران ایرانی در بغداد تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد
کد خبر: ۳۵۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
محسن ظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت  با اشاره به تاخیر پرواز زائران ایرانی اظهار کرد: یکی از پروازهای زائران ایرانی که قرار بود ساعت 17 از بغداد به ایران پرواز کند با تاخیر چند ساعته مواجه شد و در حال حاضر زائران در فرودگاه بغداد هستند تا ساعت 23 به سمت کشور پرواز کنند.

وی در ادامه افزود: علت این تاخیر پرواز نکردن به موقع هواپیمایی ایران ایر است که قرار بود زائران شیرازی را به بغداد ببرد و پس ازآن زائران حاضر در بغداد را به کشور بازگرداند.

نظافتی در خصوص نبود امکانات برای زائران در بغداد گفت: در پروازهایی که زیر 8 ساعت تاخیر داشته باشند، از زائران پذیرایی به عمل می آید اما با توجه به وضعیت امنیتی شهر بغداد امکان وارد کردن خوراکی از خارج به داخل فرودگاه وجود ندارد و لذا از زائران با ساندویچ سرد که در نمایندگی خود ایران ایر موجود بوده، پذیرایی شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ما از شرکت های هواپیمایی خواسته ایم که اگر پروازها دارای تأخیر است به ما اطلاع دهند تا زائران را دیرتر به سمت فرودگاه حرکت دهیم اما متاسفانه شرکت ایران ایر در خصوص این مورد اطلاع رسانی نکرده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اگر پروازی با بیش از 8 ساعت تاخیر مواجه شود، مسافران را به هتل برمی گردانیم اما با توجه شرایط امنیتی بغداد، فرودگاه امن تر است و معمولا ترجیح داده می شود تا زائران در فرودگاه بمانند.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
0
نمی دانم چرا مسئولان محترم ما فکر میکنند مشکل مسافر سرگردان در فرودگاهها بذیرایی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار