انتقادها از عملکرد سوشا مکانی بالا گرفت
کد خبر: ۳۵۲۴۸
تاریخ انتشار: 2016 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
ضیا عربشاهی در مورد شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران، گفت: بازی خوبی را از پرسپولیس مشاهده نکردیم. در مسابقه‌ای که کسب پیروزی می‌توانست 90 درصد تیم را به قهرمانی نزدیک کند نتیجه خوبی نگرفتیم. نفت تهران پرسپولیس را به خوبی بست و در نهایت 3 امتیاز را به دست آورد.

انتقادها از عملکرد سوشا مکانی بالا گرفت

وی در مورد اشتباهات بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم، گفت:‌ روی گل اول سوشا مکانی به موقع خروج نکرد. روی گل دوم هم دفاع 10 متر مهاجم نفت را اسکورت کرد. وقتی تیم یک بر صفر عقب است و حریف 10 متر با دروازه تک به تک شده است باید او را با خطا متوقف می‌‌کرد حتی اگر این مسئله باعث اخراج شدنش شود.

عربشاهی در ادامه خاطرنشان کرد: تعویض‌های برانکو در این مسابقه بسیار بد بود. به چه دلیل فرشاد احمدزاده را از زمین خارج کرد و به جای او بنگستون را به میدان فرستاد. او با این کار میانه میدان را به نفت داد. در مسابقه‌ای که تمام جنگ بازی در میانه میدان است بیرون آوردن یکی از ضلع‌های مثلث آتشین پرسپولیس حریف را در شرایط خوبی قرار داد. از سوی دیگر نبود رامین رضائیان و بازی ضعیف بابک حاتمی کار پرسپولیس را با سختی همراه کرد.

وی تأکید کرد: اشتباه سوشا مکانی بسیار بد بود. چرا او اینقدر بی‌موقع خروج کرد. وقتی صد هزار هوادار به ورزشگاه آمده بازیکن باید مسئولیت‌پذیری‌اش را بالا ببرد. این بازی حیثیتی بود. بازیکنان نباید فقط به هواداران حاضر در ورزشگاه فکر کنند. 25 میلیون نفر نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنند. خدای ناکرده یک باخت تیم ممکن است باعث ناراحتی قلبی هواداران شود آن وقت بازیکن نباید به این فکر کند که ژل بزند و وارد زمین شود. مکانی با آن خروجش تیر خلاص را به تیم زد. تعویض احمدزاده هم بسیار بد بود و از سوی دیگر حاتمی هم فقط بازیکن حریف را مشایعت می‌کرد.

عربشاهی در پایان در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: گسترش تیم بسیار خوبی است. دیدارهای دشواری پیش رو داریم. پرسپولیس نباید قهرمانی را از دست بدهد. این تیم شایسته قهرمانی است و اگر اشتباه نکند هنوز هم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار