خیابانی، از گزارشگری تا تهیه لباس تیم‌ ملی!
کد خبر: ۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار: 2016 April 28    -    ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
جواد خیابانی که مسوولیت تهیه لباس تیم‌های ملی را بر عهده گرفته است، پس از گزارش بازی آتلتیکو - بایرن سوژه شماره یک شبکه‌های مجازی شد.

به بهانه گزارش بازی آتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ با صدای جواد خیابانی نوشت: «تا حنجره هست، به گزارش ادامه می‌دهم.»

یک ماه قبل، این آخرین جمله جواد خیابانی در برنامه زنده تلویزیونی رضا رشیدپور بود؛ جمله‌ای ناامیدکننده برای مخاطبان فوتبال‌های شبانه خارجی که متوجه شدند جواد خیابانی به این زودی‌های سنگر گزارش فوتبال در شبکه سوم را ترک نخواهد کرد.

سوژه اول دابسمش‌های ایرانی، مدتی به خاطر ثبت‌نام در انتخابات مجلس از باکس‌های گزارش تلویزیون دور بود اما بعد از رد صلاحیت‌ شدن با قدرت به شغل همیشگی‌اش برگشت. شغلی که بر خلاف نمایندگی مجلس نیاز به عبور از فیلترهایی مثل شورای نگهبان ندارد و بهانه‌هایی مثل به‌ روز نبودن و پر اشتباه بودن برای رد صلاحیت چهره‌ها در آن کافی به نظر نمی‌رسد.

در جریان مسابقه حساس شب گذشته آتلتیکومادرید و بایرن‌ مونیخ، جواد خیابانی بالاخره متوجه شده بود که جکسون مارتینز از مدت‌ها قبل به فوتبال چین رفته و به همین خاطر دیگر استفاده از این بازیکن را به سیمئونه توصیه نکرد. با این وجود از همان دقیقه اول بازی، نیمکت‌نشینی توماس مولر تنها نکته قابل توجه برای این گزارشگر بود و اشاره او به این نکته، تا لحظه ورود بازیکن آلمانی به زمین ادامه داشت.

خیابانی که چندین بار از شوت‌های خطرناک و موقعیت‌های خوب دو تیم غافل شده بود، ورود ریبری به زمین را نتیجه علاقه گواردیولا به گلزنی تیمش دانست تا خیل عظیم مخاطبانی را که تصور می‌کردند گواردیولا به همین شکست راضی است و علاقه‌ای به گلزنی بایرن ندارد، از گمراهی دربیاورد. در شبِ حساس و سرنوشت‌ساز ویسنته کالدرون، سپردن گزارش مسابقه به جواد خیابانی تصمیمی بود که موجب شد شبکه‌های اجتماعی بیشتر از خود مسابقه، به گزارش‌اش توجه نشان بدهند. او در بازی سه شنبه شب، این قدر نام مولر را تکرار کرد تا به سوژه اول توئیت های فضای مجازی تبدیل شود.

او البته با جمله «خیابانی میگه بایرن با آوردن ریبری مشخصا گل میخواد. قبلش ما فکر می‌کردیم میخوان باخت یک هیچ رو حفظ کنن!» سوژه شد و برای بازی نکردن مولر در ترکیب بایرن هم اعتراضاتی از این دست «خیابانی آخر خودش میره دست مولر را میگیره از رو نیمکت میاره تو زمین» یا «جواد خیابانی کم مونده به خاطر این که توماس مولر تو ترکیب نیست بره گواردیولا رو بزنه.» به جان خرید.

آقا جواد که این روزها مسئول تهیه پوشاک تیم‌های ملی شده، همچنان سوژه ملت در زمان گزارش‌های فوتبالش است.»


خبرآنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار