دلیل عجیب محرومیت ناگهانی بازیکن استقلال
کد خبر: ۳۵۱۲۵
تاریخ انتشار: 2016 April 28    -    ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
با حکم کمیته انضباطی و تأیید سازمان لیگ دو بازیکن تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن نمی‌توانند تا اطلاع ثانوی تیم‌های خود را همراهی کنند.

 یعقوب کریمی از تیم استقلال به دلیل بدهی به باشگاه سپاهان بابت صدور رضایتنامه‌اش و همچنین علی حمام به دلیل عدم پرداخت مطالبات مدیر برنامه‌هایش از همراهی تیم‌شان محروم هستند.

 در این رابطه با اسماعیل حسن‌زاده صحبت کرده و پیگیر ماجرا شدیم که رئیس کمیته انضباطی گفت: من اصلا از این رأیی که شما می‌گویید خبر ندارم و باید از سازمان لیگ سوال کنید. شاید در روز ۲۰ رأی صادر کنیم ولی من در مورد این مسئله اطلاعی ندارم و بهتر است مسئولان سازمان لیگ پاسخگو باشند.

برای پیگیری این موضوع با رضا فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تماس گرفتیم که وی اینگونه پاسخ داد: یعقوب کریمی و علی حمام فعالیت‌شان تعلیق شد و سازمان لیگ چندین بار به این بازیکنان تذکر داده بود.

وی تأکید کرد:‌ما این مورد را به باشگاه‌های مورد نظر ابلاغ کرده‌ایم و خود یعقوب کریمی و علی حمام می‌دانند که چقدر به باشگاه سپاهان و مدیر برنامه‌هایشان بدهکار هستند. ما فعلا نمی‌توانیم فعالیت این بازیکنان را از حالت تعلیق دربیاوریم ولی شاید آنها به کمیته انضباطی بروند و پس از آن مجوز بازی بگیرند که به ما ابلاغ خواهد شد.

روز نو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار