جزییات شهادت ۲ مامور ناجا و یک سرباز در خاش+عكس
کد خبر: ۳۵۰۶۱
تاریخ انتشار: 2016 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
سردار حسین رحیمی، در خصوص شهادت ۳ مامور انتظامی در شهر خاش، بیان داشت:‌ با تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی(ایست بازرسی فلکه پسته) به مردم بودند، ۳ تن از همکارانم شهید و یک تن دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۲۱ شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش ۴ تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.

جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند+تصاویر

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به دنبال تیراندازی اشرار ۲ تن از پرسنل ناجا با هویت "گروهبان یکم مجید جوئینی” و "گروهبان یکم ابوالفضل خمر” شهید و ۲ سرباز وظیفه با هویت”سجاد عبدالهی” و "عباس چراغی” مجروح شدند که یکی از آنان به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: سه تن از اشرار در درگیری شب گذشته که منجر به شهادت سه مامور انتظامی شده بود مجروح شده  و به سمت روستاهای اطراف شهر خاش فرار کرده بودند که به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسیده و جنازه آنان ساعاتی پیش(۱۳:۰۰) کشف شد.

همچنین پیکر سه شهید نیروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.

كمال مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار