ترامپ: ایران بزرگترین تهدید علیه آمریکاست
کد خبر: ۳۵۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 27    -    ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه آمریکا در جمع طرفدارانش در نیویورک گفت بزرگ ترین تهدید ضد آمریکا و تهدید شماره یک ضد امنیت آمریکا، تهدید هسته ای است. 

 

ترامپ افزود:« باراک اوباما گفته بود بزرگ ترین تهدید ضد کشور ما گرم شدن هوا است اما به نظر من گرم شدن هوا بزرگ ترین تهدید ضد کشور ما نیست. بزرگ ترین تهدید ضد کشور ما تهدید هسته ای است و ما نمی توانیم به ایران اجازه دهیم که به سلاح اتمی دست بیابد.»

 

وی گفت ما شراکتی واقعی با چین داریم و در عین حال از قدرت زیادی در برابر چین برخوردار هستیم. چین هم از قدرت بسیار زیادی در برابر کره شمالی برخوردار است. ما باید در برابر کره شمالی بسیار هوشیار باشیم و بیش از این به رهبر این کشور اجازه ندهیم که اقدامات کنونی خود ادامه دهد. چین باید با این مساله برخورد کند و به راحتی هم می تواند با این مساله برخورد کند. 

 

نامزد جمهوریخواه انتخابا آتی آمریکا در ادامه اضافه کرد: ما روابط گسترده ای با چین و همچنین روابط گسترده ای با ولادیمیر پوتین در روسیه داریم. در حال حاضر چینی ها ما را به بازی می گیرند و به ما و رئیس جمهور ما احترام نمی گذارند. امروزه سلاح های اتمی بزرگ ترین خطر در جهان هستند.

 

دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنانش وضع کارخانه‌ها را در آمریکا را فاجعه بار دانست و گفت به هر جایی از آمریکا که می رویم کارخانه‌های ما حدود چهل و الی چهل و پنج درصد از فعالیت های خود را متوقف کرده اند.  برخی از کارخانه‌ها حتی تا شصت درصد از فعالیت های خود را متوقف کرده اند. فرصت های شغلی ما از کشورمان به بیرون منتقل شده اند. اما دیگر اجازه نخواهیم داد این وضع تکرار شود. 

 

دونالد ترامپ افزود: که رسانه ها اخبار تجمع میلیونی طرفداران وی را منتشر نمی کنند. اخیرا در  پنسیلوانیا نیروهای پلیس از شرکت هزاران نفر در تجمع انتخاباتی ما جلوگیری کردند و رسانه ها هم تنها تصاویری از من منتشر کردند گویی به جز من در برنامه های تبلیغاتی من کسی دیگری حضور ندارد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
1
گرچه بسیاری از مقامات حزب جمهوریخواه آمریکا مخالف او هستند و بسیاری از مردم آمریکا هم نظرات او را قبول ندارند اما با توجه به خیل میلیونی طرفدارانش در همه ایالتهای آمریکا حتی اگر از طرف حزب متبوعش نامزد نشود و انفرادی در انتخابات شرکت کند او (دانلد ترامپ) پیروز انتخابات ریاست جمهوری و چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار