اگر مرا اعدام نکنید، خودکشی می کنم
کد خبر: ۳۴۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 26    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
این مرد ۳۰ ساله متهم است که به‌خاطر سوءظن به ارتباط همسر جوانش و مرد همسایه در محله خزانه، او را با ضربه‌های میله آهنی به قتل رسانده است. او روز گذشته زمانی که برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد، گفت که به انگیزه دفاع از ناموس مرتکب جنایت شده است.

متهم به قتل ۳۰ ساله در اظهاراتش گفت: من برای دفاع از ناموسم این کار را انجام دادم. هر چه زودتر مرا اعدام کنید. در غیر این صورت در بازداشتگاه خودکشی می‌کنم. چندی پیش به دلیل سکته مغزی خانه نشین شدم. فرزند شش ساله‌ای دارم که لال است. همسرم که دختر عمویم است فرزندمان را برای درمان به بیمارستان‌های مختلف می‌برد. در جریان رفت و آمد به یکی از بیمارستان‌ها بود که با مقتول که مردی میانسال بود، آشنا شد.

متهم به قتل تصریح کرد: ما پیش از این در منطقه فلاح زندگی می‌کردیم. زمان قراردادخانه که تمام شد، مقتول که به‌عنوان نیروی خدماتی در بیمارستان کار می‌کرد، این خانه را برای اجاره به همسرم پیشنهاد داد.

وی گفت: همسرم و فرزندم به شهرستان رفته بودند. جمعه شب داشتم با گوشی تلفن همراهم، آهنگ گوش می‌دادم که متوجه صدای ضبط شده همسرم با مرد همسایه شدم. خواستم ابتدا با مرد همسایه و همسرش حرف بزنم که نشد. شب بعد او را دیدم و گفتم پی به دوستی‌اش با همسرم برده‌ام. ترسیده بود و می‌خواست فرار کند. در خیابان چند ضربه با میله آهنی به وی زدم که نقش زمین شد اما دوباره زدمش. چند پسر سر رسیدند و مرا به بوستانی بردند و بعد رفتند. تصمیم گرفتم به کلانتری رفته و تسلیم شوم. اول گمان می‌کردند یک دعوای معمولی است اما زمانی که متوجه شدند احتمال مرگ مرد زخمی وجود داد، بازداشتم کردند که ساعاتی بعدمتوجه مرگ او شدند.

متهم به قتل با دستور بازپرس محسن مدیر روستا روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. همچنین قرار است درباره ادعاهای قاتل از همسرش تحقیق شود.
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
0
در صورتی که ادعای این مرد واقعیت داشته باشه باید اون زن را اعدام بکنن و مرده را آزاد کنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار