اسکوتری که در سپر خودرو Audi قرار دارد + تصاویر
کد خبر: ۳۴۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 26    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
شرکت خودروسازی Audi در راستای طراحی خودروهای مفهومی خود این بار از اتومبیل شاسی بلندی با نام Q۳ رونمایی کرد که بر روی آن اسکوتر هم طراحی شده است.

بر روی سپر عقب این خودرو، کشوی برقی قرار گرفته است که روی آن اسکوتر وجود دارد و انرژی خود را از طریق برق موجود بر روی صفحه آن تامین می کند. اندازه این اسکوتر که بر روی سپر عقب قرار می گیرد ۱.۰۵ متر و از جنس کربن و آلومنیوم ساخته شده است.

2060188

این خودروی جدید بسیار مناسب شهرهای بزرگ است که در صورت مواجه شدن با ترافیک، اتومبیل را در جایی پارک کرده و ادامه مسیر را از اسکوتر استفاده کنیم.

همچنین این اسکوتر می تواند بصورت هوشمند به گوشی همراه متصل شود و با قرار دادن چمدان بر روی آن، هدایت شود. سرعت این اسکوتر ۳۰ کیلومتر بر ساعت و با یک بار شارژ کامل ۱۲ کیلومتر را طی می کند.

2060189

از دیگر مزایای خودرو Q۳ این است که می تواند با متصل شدن به گوشی هوشمند کاربر و گرفتن مقصد، به برنامه ریزی کامل مسیر و دادن بهترین و سریعترین مکان بپردازد.

 سیستم هوشمند این خودرو می تواند با اسکوتر هماهنگ شود و در هنگام رانندگی در شهر و روبرو شدن با مسیرهای پر ترافیک، نزدیکترین پارکینگ را به کاربر خود معرفی کند تا ادامه مسیر را با اسکوتر برود.

2060220

ديتالينك
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
7
فقط پراید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
0
2
ای کاش میشد ما ایرانی ها وارد این کارها میشدیم
کولاک میکردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار