افشای رازی جدید در مورد مرگ خواننده آمریکایی
کد خبر: ۳۴۹۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 26    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

جسد پرینس در صبح پنجشنبه پیدا شد، اما رازی در مورد او افشا شده که احتمالا با مرگش در ارتباط باشد.

پرینس در دهه ۸۰ میلادی با آلبوم‌های ۱۹۹۹، باران بنفش و نشانه دوران قدیم در عرصه موسیقی به شهرت رسید. کارهای او انواع موسیقی از جمله راک، فانک و جاز را در بر می‌گرفت. در طول سال‌های فعالیت هنری پرینس، بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم از او فروخته شد. آریتا فرانکلین خواننده بزرگ سول گفت: «چه ضایعه‌ای. واقعا باورکردنی نیست. او یک هنرمند اصیل و بی‌همتا بود. واقعا در جهان فقط یک پرینس پیدا می‌شد.»

در گزارش‌ها آمده که پرینس در روزهای منتهی به مرگش بیش از ۱۵۴ ساعت نخوابیده بوده و در آن آخرین باری که دیده شده، کاملا «ضعیف و رنگ پریده» بوده است.

کارمندان مغازه «الکتریک فیتس» هم که پنج روز پیش از مرگ پرینس او را دیده بودند، می‌گویند که «پرینس در وضعیت خوبی قرار نداشت.»

آقای فیلیپس که با تایکا نلسون، خواهر پرینس، ازدواج کرده می‌گوید: «او ۱۵۴ ساعت بدون وقفه کار کرد. من آخر هفته گذشته در کنار او بودم. او واقعا برادر خانم خوبی برایم بود.»آقای تیماندر، از کارمندان الکتریک فیتس، می‌گوید: «با هر کسی که صحبت کردم می‌گوید که پرینس حالش خوب نبود. همه می‌گویند که او خیلی ضعیف شده بود. من می‌دانم که او به تازگی آنفلوانزایش خوب شده بود.»

پلیس در حال بررسی احتمال دست داشتن افراد دیگر است. آن‌ها البته احتمال خودکشی را کاملا نادیده گرفته‌اند، چرا که به عقیده آن‌‎ها این کار هیچ انگیزه‌ای نمی‌تواند داشته باشد و همچنین آثار هیچ ترومایی در بدنش یافت نشد.

آقای تیماندر می‌گوید: «در دو ساعت پس از مرگ پرینس، تمام سی دی‌هایی که از او در مغازه داشتیم، به فروش رفت.»

 

فرادید

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
پرینس آمریکایی نبود.
او متولد کاناداست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار