هوا خنک‌ تر می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور در تشریح آخرین وضعیت هواشناسی کشور طی 48 ساعت آینده، گفت: براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی وارتفاعات استان کرمان امروز و فردا در زمان عصر گاهی و اوایل شب دچار رشد ابر و بارش‌های پراکنده باران خواهد شد.

وی به افزایش قابل توجه دمای سواحل دریای خزر اشاره کرد و افزود: افزایش دما در شمال غربی، سواحل دریای خزر و استان گیلان تا 48 ساعت آینده ادامه پیدا خواهد کرد و در این مدت زمان شاهد وزش بادهای بسیار شدید در این مناطق به ویژه استان‌های اردبیل و گیلان هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور از روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از روز چهارشنبه از شمال غرب وارد کشور می‌شود و استان‌های شمال غرب، غرب و نوار شمالی به همراه سواحل را درگیر بارش‌های پراکنده و رعد و برق خواهد کرد که دستاورد آن کاهش دما برای استان‌های شمال غرب و شمالی خواهد بود؛ این بارش‌های تا انتهای هفته ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: گستره بارش‌های آخر هفته در مناطق غربی، سواحل دریای خزر ، مناطق مرتفع زاگرس و استان‌های مجاور آن خواهد بود و بیشتر به شکل بارش‌های رگباری و پراکنده است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی افزایش ابر و باران‌های خفیف در 48 ساعت آینده استان تهران را در برمی‌گیرد که احتمال داده می‌شود در برخی مناطق شاهد بارندگی باشیم.


اتاق خبر24
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار