حاشیه‌های کنسرت بنیامین بهادری در قزوین
کد خبر: ۳۴۸۷۴
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
این رسانه‌ها، همان‌هایی بودند که دو سال پیش، زمانی که محمد‌حسن شفیعی‌ها، مدیرکل اصولگرای فرهنگ و ارشاد به یک خواننده پاپ مجوز برگزاری کنسرت موسیقی داد؛ به او تاختند تا مانع از ادامه برگزاری کنسرت در قزوین شدند.

حال نیز با انتشار فیلم‌هایی از آخرین کنسرت برگزار شده در قزوین سعی کرده‌اند نشان دهند با اختلاط دختر و پسر و  آنچه آنان حرکات موزون خوانده‌اند؛ خلاف شرعی صورت گرفته است. فیلم‌هایی که از بالای سن و جایگاهی گرفته شده که هر فردی نمی‌تواند به آنجا دسترسی پیدا کند.

آن‌طور که یکی از برگزار‌کنندگان این کنسرت می‌گوید بنیامین بهادری نیز به همین دلیل قصد شکایت از منتشر‌کنندگان این فیلم‌ها را دارد.

او در گفتگو با ولایت حاشیه‌های کنسرت‌های پیشین در قزوین را مورد اشاره قرار می‌دهد و می‌گوید که این حاشیه‌ها آنها را بر آن داشت تا تمامی سالن زیر نور باشد. به گفته‌ی او این کار در چند کنسرت اخیر قزوین انجام شده و هدف آن بوده تا مسئولان ببینند اتفاقی در این کنسرت‌ها رخ نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به فیلم‌هایی که یکی از سایت‌های وابسته به جریانی خاص منتشر کرده، از ناراحتی بنیامین بهادری از این اقدام خبر داد و گفت که این خواننده طی چند روز آینده از منتشر‌کنندگان این فیلم در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد. آن‌طور که این برگزار‌کننده کنسرت موسیقی در قزوین می‌گوید بنیامین از اینکه در این فیلم‌ها با هتک حیثیت حاضرین در کنسرت، تصاویر آنها را به همراه همسرانشان منتشر کرده‌اند تا بگویند در این کنسرت اختلاط و خلاف شرع صورت گرفته‌، ناراحت بوده است.

موقعیت فیلمبردارِ فیلم‌های منتشر شده حاشیه‌هایی را به وجود آورده است. فیلم‌هایی که نمی‌تواند از سوی حاضرین عادی در سالن گرفته شده باشد. فیلم بردار در بخش سالن کنفرانس نمایشگاه قرار داشته است. مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی قزوین، اگرچه فیلم‌ها را ندیده، اما از طریق عکس‌هایی که منتشر شده این موضوع را تایید می‌کند.

هادی نیک‌فطرت با بیان اینکه انتشار این عکس‌ها باعث تعجب خود او نیز شده است؛ به ولایت می‌گوید: تنها کسانی که از سوی پلیس اماکن معرفی شده‌اند؛ اجازه حضور در این محل و فیلمبرداری دارند و ما به هیچ‌کس جز آنها اجازه ورود به این محل را نمی‌دهیم.

با این حال، نیک‌فطرت معتقد است نهاد‌های امنیتی به هیچ‌وجه این فیلم‌ها را منتشر نکرده‌اند مدیرکل دفتر سیاسی فرمانداری قزوین در این باره می‌گوید که فرمانداری کسی را مامور گرفتن فیلم از مراسمی به مانند کنسرت نمی‌کند؛ اما برگزارکنندگان موظف هستند فیلمی از مراسم را در اختیار آنها قرار دهند. به گفته‌ی الهیاری این فیلم نیز تنها از "سن" گرفته می‌شود و فیلم گرفتن از حاضرین در سالن غیرقانونی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز اگرچه فیلم‌ها را ندیده می‌گوید که در این باره موضع‌گیری نخواهد داشت و تنها آن را به استاندار منتقل خواهد کرد.
روزنامه ولایت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار