خرید ریالی "کش آو کلنز" در ایران امکان‌پذیر شد+ تصاویر
کد خبر: ۳۴۸۲۶
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
به دنبال امضای قرارداد رسمی کافه بازار، یک برنامه آنلاین ارائه دهنده انواع بازی و نرم‌افزار در ایران، با استودیوی "سوپرسل،" یک شرکت توسعه بازی تلفن هوشمند در فنلاند، در 24 مارس (5 فروردین) از این پس کاربران ایرانی بازی پرطرفدار "کلش آو کلنز" می توانند با دانلود آن از کافه بازار، از امکان خرید درون برنامه ای به صورت مستقیم و از طریق کارت های شتاب بهره مند شوند.

خرید ریالی

با فراهم شدن این امکان، برای خرید الماس و دسترسی به آیتم هایی که با پرداخت درون برنامه‌ای آزاد می شوند دیگر دردسرهای خرید گیفت کارد و … را نخواهید داشت و حالا می توانید به صورت قانونی و با پرداخت هزینه از طریق کارت های شتاب، به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

کارشناسان کافه بازار ضمن تایید این خبر، از کلیه کاربران بازی خواست تا در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید درون برنامه‌ای از بخش تنظیمات درون بازی و بخش پشتیبانی با آنها در تماس باشند.

خرید ریالی

آخرین به روز رسانی کلش آو کلنز (نسخه 8.212.9) در کافه بازار موجود است که در آن امکان خرید درون برنامه‌ای اضافه شده است.

درآمد سوپرسل بوسیله فروش الماس در جریان بازی فراهم می‌شود که به کمک آن می‌توان سرعت بازی را افزایش داد. اما یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی، ناتوانایی در خرید این الماس‌ها به‌ صورت مستقیم بود که آن‌ها را مجبور می‌کرد تا با پرداخت مبلغی بیشتر و از طریق واسطه‌هایی که حتی در برخی مواقع موجب از دست دادن حساب کاربری‌شان می‌شد، اقدام به خرید این الماس‌ها کنند.

با قراردادی که میان کافه بازار و سوپرسل امضا شد، این الماس‌ها به صورت ریالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، بدین صورت که کاربران قادر هستند تا با استفاده از کارت‌های شتاب و حساب خودشان در کافه بازار، الماس‌ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

برای این منظور، باید کاربر بازی را به صورت مستقیم از کافه بازار دانلود کند و اگر کلش آف کلنز را از محل دیگری نصب کرده باشد، می‌تواند آن را پاک و مجددا اقدام به نصب آن از بازار کند تا بتواند امکان خرید ریالی را به دست آورد.


آمارها نشان می‌دهد 64 درصد از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل در ایران، "کلش آو کلنز،" 30 درصد، "کلش رویال" و 9 درصد "کلش آو کینگز" بازی می‌کنند. بازی‌های نام برده شده همگی محصول شرکت سوپرسل هستند و می‌توان گفت هیچ شرکت خارجی دیگری در ایران وجود ندارد که بتواند با سوپرسل رقابت کند.

جدول زیر میزان محبوبیت بازی‌های موبایل را در ایران نشان می‌دهد:

خرید ریالی


باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار