کارخانه روغن نباتی قو به فضای سبز تبدیل می شود
کد خبر: ۳۴۸۱۲
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
محمد حقانی رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعطیل شدن کارخانه روغن نباتی قو، اظهار داشت: پرونده این کارخانه بعد از گذشت بیش از 20 سال هنوز به نتیجه ای نرسیده است.

وی با تاکید بر این‌که شورای اسلامی شهر تهران پیگیری های زیادی را در خصوص تعطیلی این کارخانه انجام داده است، افزود: شورای شهر پیگیری های خود را برای خارج کردن این کارخانه از شهر انجام می‌دهد.
 
رئیس کمیته محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که طبق قانون و رای 20 ماده 55 شهرداری ها این کارخانه باید هرچه سریع‌تر از شهر تهران خارج شود، گفت: متاسفانه برخی از سازمان ها در این زمینه شهرداری را یاری نمی کنند.

حقانی با بیان این‌که مدیران این کارخانه شرایط بد اقتصادی و بیکاری کارگران را علت عدم تعطیلی کارخانه عنوان می کنند، تصریح کرد: این در حالی است که شهرداری تقبل کرده در صورت منتقل شدن این کارخانه،کارگران را در شهرداری تهران به کار می‌گیرد.

وی گفت: شاید مسائل دیگری پشت پرده باشد اما تنها راه نجات و پیشنهاد کمیسیون محیط زیست این است که این محوطه روغن نباتی را به کمیسیون ماده 5 بفرستیم تا بتوان آن را به فضای سبز تبدیل کرد.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار