برهنه شدن دختر جوان‌ برای جلوگیری از تعرض جنسی
کد خبر: ۳۴۸۰
تاریخ انتشار: 2015 June 29    -    ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
دختر که متوجه این مساله شده بود، ناگهان از یکی از سن‌های جشن بالا رفت. به جوان تعقیب کننده نگاه کرد و او را فریاد زنان خطاب قرار داد و گفت: از من چه می‌خواهی؟ پس از آن لباس خود را از تن در آورد و لخت شده است. این رفتار دختر، جوان را شوکه کرد، مساله‌ای که باعث شد راهی جز فرار نداشته باشد.
 یک جوان چینی سوار بر موتور سیکلت، دختری را تعقیب می کرده است؛ البته به نظر می رسد که بی احتیاطی این پسر باعث شده است که دختر متوجه شود از سوی او مورد تعقیب قرار گرفته است و به شدت ترسیده است. از این رو برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آزار جنسی، مقابل دیدگان شمار زیادی از مردم لخت شد تا خود را نجات دهد!

این حادثه در نزدیکی یکی از میدان های شهر دونگوان در جنوب چین روی داده است. در این منطقه یک جشن موسیقی برپا بوده است و شمار زیادی از مردم حضور داشتند.جوانی سوار بر موتور سیلکت خود، دختر جوانی را تعقیب کرد. دختر که متوجه این مساله شده بود، ناگهان از یکی از سن‌های جشن بالا رفت. به جوان تعقیب کننده نگاه کرد و او را فریاد زنان خطاب قرار داد و گفت: از من چه می‌خواهی؟ پس از آن لباس خود را از تن در آورد و لخت شده است. این رفتار دختر، جوان را شوکه کرد، مساله‌ای که باعث شد راهی جز فرار نداشته باشد.

پلیس به محل این حادثه عجیب فراخوانده شده است اما نیروهای پلیس پس از شنیدن ماجرا، دختر را دستگیر نکردند، با وجود این که بر پایه قانون چین، چنین رفتاری مستلزم پرداخت جریمه مالی می باشد. از سویی دختر چینی گفت که تصمیم برای برهنه شدن را از پیش برنامه‌ریزی نکرده بود بلکه به صورت ناگهانی و برای حمایت از خود در مقابل آزار و اذیت، دست به چنین کاری زده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار