رونالدو در آستانه از دست دادن رکوردی تاریخی
کد خبر: ۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار: 2016 April 25    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
رونالدو چهارشنبه شب برابر ویارئال 90 دقیقه کامل به میدان رفت و نکته جالب اینکه او تنها بازیکنی در لالیگاست که در همه بازی ها بصورت کامل حضور داشته است. پیش از این،  روزالس از مالاگا رقیب جدی رونالدو از این منظر بود اما او به دلیل 5 اخطاره شدن، بازی تیمش برابر بیلبائو را از دست داد.

فوق ستاره پرتغالی رئال، در لالیگا تاکنون 3060 دقیقه به میدان رفته و با احتساب 899 دقیقه حضور او در لیگ قهرمانان، مجموع دقایقی که او برای رئال در زمین حضور داشته به رقم قابل توجه 3959 خواهد رسید. با این حال مصدومیت عضلانی رونالدو در دقایق انتهایی بازی با ویارئال سبب شده تا او به احتمال فراوان بازی فردا برابر رایو را از دست بدهد.

فوق ستاره پرتغالی خودش دوست دارد فردا به میدان برود ولی زیدان در نشست خبری خود گفت که مانع از این امر خواهد شد. اگر رونالدو فردا طبق برنامه برابر رایو به میدان نرود، دستیابی وی به رکورد حضور کامل در همه بازی های لالیگا نیز ممکن نخواهد شد.

آخرین بار که رونالدو به دلیل مصدومیت در یک بازی رئال حضور نداشت به هفته دوم فصل 2014-2015 برابر سوسیداد برمی گردد که رئال 4-2 بازی را باخت. او فصل گذشته همچنین دو بازی را نیز به دلیل محرومیت انضباطی از دست داد. رونالدو فصل 2013-2014، پنج بازی رئال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

از زمانیکه رونالدو سال 2009 به رئال پیوسته، 28 بازی تیمش را به دلایل مختلف از دست داده که حاصل کار رئال در این بازی ها، 20 برد، 3 تساوی و 5 شکست بوده است. حال باید دید کهکشانی ها فردا بدون رونالدو برابر رایو، چه خواهند کرد.

ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار