حرکت تمام وقت قطار‌ها در مترو فرودگاه مهرآباد از امروز
کد خبر: ۳۴۷۶۲
تاریخ انتشار: 2016 April 24    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
دکتر محسن نايبي مديرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران و حومه در خصوص نحوه فعاليت خط فرودگاه مهرآباد به عنوان متفاوت‌ترين مسير ريلي و تونلي درون شهري پايتخت اظهار داشت:خط فرودگاه مهرآباد از صبح امروز شنبه همانند ساير خطوط مترو تهران فعاليت مي‌کند و مسافران مي‌توانند از طريق ايستگاه بيمه در خط 4 مترو به فرودگاه مهرآباد دسترسي داشته باشند.

وي افزود: زمان فعاليت خط فرودگاه مهرآباد مترو تهران ساعت 5 و 30 دقيقه تا 22 و 30 دقيقه است و هر 15 دقيقه يک قطار حرکت مي‌کند.

مديرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران تاکيد کرد که به همت شهرداري تهران، فرودگاه مهرآباد به عنوان نخستين فرودگاه کشور به شبکه ريلي متصل شده و با ظرفيت 70 هزار جا به ‌جايي در روز بخش قابل توجهي از رفت و آمد‌ها به فرودگاه مهرآباد که عموماَ با استفاده از وسايل نقليه شخصي صورت مي‌گيرد را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

بر اساس گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شرکت بهره برداري مترو تهران، نايبي با اشاره به اينکه اين خط دسترسي راحت به ترمينال‌هاي فرودگاه مهرآباد را براي مسافران فراهم کرده، يادآور شد: خط فرودگاه مهر آباد شامل چهار ايستگاه بيمه، شماره يک فرودگاه، شماره دو فرودگاه و شماره سه فرودگاه است که اين ايستگاه‌ها مقابل ترمينال‌هاي شماره 2، شماره 4 و شماره 6 فرودگاه واقع شده‌اند.
آريا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار