بازداشت مرد معتاد شكنجه‌گر
کد خبر: ۳۴۷۵۵
تاریخ انتشار: 2016 April 24    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
حميدرضا پوريوسف درباره شرايط مادر و دو دختري كه از سوي همسر معتادش 21 روز مورد شكنجه قرار گرفته بود اظهار داشت: اين مادر و دو دخترش پس از درمان سرپايي در يكي از مراكز شبانه‌روزي و سرپرستي بهزيستي نگهداري مي‌شوند و تحت حمايت بهزيستي قرار گرفته‌اند.

وي افزود: با توجه به شرايط خاصي كه اين خانواده، به ويژه دو كودك اين خانواده دارند در كنار خدمات درماني براي رسيدن به شرايط روحي و رواني متعادل به خدمات روانشناسي و روانشناختي نياز بيشتري دارند.

پوريوسف با بيان اين مطلب كه دو روز پيش مادر نيز مرخص شد و با توجه به شرايطي كه دارد در منزل يكي از بستگانش است عنوان كرد: تيم مداخله بحران بهزيستي به صورت روزانه به ارائه خدمات روانشناختي و روانشناسي مي‌پردازد.

مدير كل بهزيستي خراسان رضوي تصريح كرد: خوشبختانه تيم سيار بحران بهزيستي به موقع وارد عمل شد و با انتقال كودكان 8 و 6 ساله اين خانواده به مركز شبانه‌روزي بهزيستي و بستري شدن اين زن 30 ساله در بيمارستان و تحت درمان قرار گرفتن تا حدودي از نگراني‌هاي اين خانواده كاسته شد.

وي بيان كرد: 10 روز پيش مادر و دو دختر وي كه از سوي همسرش مورد شكنجه قرار گرفته بودند در وضعيت بسيار نامناسب و نگران‌كننده‌اي توسط يكي از بستگانشان به بيمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و در حال حاضر زيرپوشش و حمايت بهزيستي قرار دارند.

پوريوسف گفت: در حال حاضر شكوائيه‌اي از سوي اين زن عليه همسر معتادش تنظيم شده و با توجه به اينكه همسر وي در بازداشت به سر مي‌برد مراحل قضايي روال قانوني خود را طي خواهد كرد و به زودي حكم اين مرد به جرم شكنجه همسرش  و كودك آزاري اعلام خواهد شد.

تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار